AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Hver gang jeg sier noe om barnet mitt skal hun sammenligne det med hunden sin. Jeg er 100% alene med barnet mitt, hun har en hund og vi er begge single. Det toppet seg i dag da jeg sa i en forbisetning at det var veldig begrenset med sosialliv jeg får til siden barnet krever sitt. Hun kontrer da med « ja det er ikke så lett med eg sosialt liv for meg heller. Jeg må jo rett hjem fra jobben hver dag til ...» Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte? Anonymkode: d7143...c49 30
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Altså, noen har barn og andre dyr, og det er like mye arbeid og ansvar med begge deler. Vi mennesker er jo og dyr.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hver gang jeg sier noe om barnet mitt skal hun sammenligne det med hunden sin. Jeg er 100% alene med barnet mitt, hun har en hund og vi er begge single. Det toppet seg i dag da jeg sa i en forbisetning at det var veldig begrenset med sosialliv jeg får til siden barnet krever sitt. Hun kontrer da med « ja det er ikke så lett med eg sosialt liv for meg heller. Jeg må jo rett hjem fra jobben hver dag til ...» Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte? Anonymkode: d7143...c49 Men det stemmer jo. Hunden et faktisk avhengig av henne. Snakk om å være hårsår Anonymkode: 4248d...432 172
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, Stjernetåka skrev: Altså, noen har barn og andre dyr, og det er like mye arbeid og ansvar med begge deler. Vi mennesker er jo og dyr. Atte hva!? ts Anonymkode: d7143...c49 79
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #5 Skrevet 29. juli 2019 Her syns jeg det er du som er litt rar. Når du sier at det er lite sosialisering på grunn av en unge så kan jo hun relatere seg til det ved at hun har en hund som krever sitt og som hun ikke bare kan reise fra. Du er ikke mye til venninne sånn som du snakker om henne Anonymkode: 9c716...b0f 148
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det stemmer jo. Hunden et faktisk avhengig av henne. Snakk om å være hårsår Anonymkode: 4248d...432 Selvsagt er den det, men det kan ikke på noen måte sammenlignes med hvor avhengig et barn er av foreldrene sine. En hund begrenser ikke sosialliberale ditt på samme måte som et barn. Ts Anonymkode: d7143...c49 34
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Hun kommer nok på andre tanker når hun selv får barn, og inntil da kan du bare overse det. Er ikke umulig at dere sitter og ler av det om 5 år Anonymkode: d38ea...bad 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt er den det, men det kan ikke på noen måte sammenlignes med hvor avhengig et barn er av foreldrene sine. En hund begrenser ikke sosialliberale ditt på samme måte som et barn. Ts Anonymkode: d7143...c49 Å så hun kan ikke få snakke om hvordan det er slitsomt å ha en hund, fordi det å ha en unge er mye mer slitsomt? Er du også en av de som sier «du aaaaner ikke hva det vil si å være trøtt før du har barn», «bare 6 timer med søvn? Prøv å bær på en kolikkbaby en hel natt du». Bare fordi det er slitsomt for deg så betyr ikke det at andres opplevelser med hva som er slitsomt er mindre verdt. Anonymkode: 9c716...b0f 146
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Atte hva!? ts Anonymkode: d7143...c49 Eksempel fra eget liv. Mine tre hunder er barna mine, og jeg anser dem likeverdige som andres barn. Hundene er avhengige av vår kjærlighet og tid og omtanke, og de krever like mye som våre venners barn.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #10 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvsagt er den det, men det kan ikke på noen måte sammenlignes med hvor avhengig et barn er av foreldrene sine. En hund begrenser ikke sosialliberale ditt på samme måte som et barn. Ts Anonymkode: d7143...c49 Du sa det toppet seg når hun sa hun måtte hjem til hunden sin og selvsagt måtte hun det,eller tenker du at den bare skal klare seg selv? Anonymkode: 4248d...432 56
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, Stjernetåka skrev: Eksempel fra eget liv. Mine tre hunder er barna mine, og jeg anser dem likeverdige som andres barn. Hundene er avhengige av vår kjærlighet og tid og omtanke, og de krever like mye som våre venners barn. Omg! Anonymkode: d7143...c49 46
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun kommer nok på andre tanker når hun selv får barn, og inntil da kan du bare overse det. Er ikke umulig at dere sitter og ler av det om 5 år Anonymkode: d38ea...bad Det kan være hun har nok med sine dyrebarn og ikke vil ha menneskebarn. Vi har hatt overflodsdagen og må tære på jordens ressurser resten av året. Kan være vi da forstår at det smart å ikke få unger alle av oss.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Omg! Anonymkode: d7143...c49 Herlighet. Du forstår ikke hva slags ansvar det er å ha hund skjønner jeg. Anonymkode: 9c716...b0f 42
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du sa det toppet seg når hun sa hun måtte hjem til hunden sin og selvsagt måtte hun det,eller tenker du at den bare skal klare seg selv? Anonymkode: 4248d...432 Selvsagt må hun det, men det kan ikke sammenlignes med å ha 100% aleneansvar for et lite barn. Hennes liv er på ingen måte bundet opp på samme måte som mitt. Anonymkode: d7143...c49 34
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Omg! Anonymkode: d7143...c49 Altså, det er ikke et godt argument. Vet ikke hvordan jeg skal besvare dette saklig.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 Hundefolk er gærn og burde flyttet sammen i Dogville😄. Bare til å sette i gang å svelge unna en flokk kameler om du er glad i henne. Du kommer ikke til å vinne gjennom med at det er forskjell på barn og hund hos hundefolk uansett. Anonymkode: 8db31...f6f 42
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #17 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herlighet. Du forstår ikke hva slags ansvar det er å ha hund skjønner jeg. Anonymkode: 9c716...b0f Takk!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #18 Skrevet 29. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herlighet. Du forstår ikke hva slags ansvar det er å ha hund skjønner jeg. Anonymkode: 9c716...b0f Jo er vokst opp med hund, og det kan ikke på noen måte sammenlignes med ansvaret, og jobben det er å ha et barn. Det er to vist forskjellige ting. Ts Anonymkode: d7143...c49 43
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #19 Skrevet 29. juli 2019 Ikke tenk på det. Det er hennes forsøk på å forstå deg. Hun har ikke barn selv, så hun vet ikke hvor fjern en sånn sammenligning er. Hennes dypeste kjærlighet er hunden. Derfor sammenligner hun. Uten barn selv forstår hun ikke det blir som å sammenligne en sukkersmule med en bryllupskake. Hun forsøker å relatere. Anonymkode: 3c8bb...915 57
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Populært innlegg #20 Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt må hun det, men det kan ikke sammenlignes med å ha 100% aleneansvar for et lite barn. Hennes liv er på ingen måte bundet opp på samme måte som mitt. Anonymkode: d7143...c49 Men nøyaktig hva er det hun sier som er så forferdelig da? For så klart må hun rett hjem til et levende vesen som er 100% avhengig av henne. Er det så forbanna provoserende? Anonymkode: 9c716...b0f 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå