Gå til innhold

Venninne som ikke skjønner forskjell på barn og hunder🙄

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg sier noe om barnet mitt skal hun sammenligne det med hunden sin. Jeg er 100% alene med barnet mitt, hun har en hund og vi er begge single. Det toppet seg i dag da jeg sa i en forbisetning at det var veldig begrenset med sosialliv jeg får til siden barnet krever sitt. Hun kontrer da med « ja det er ikke så lett med eg sosialt liv for meg heller. Jeg må jo rett hjem fra jobben hver dag til ...» 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte? 

Anonymkode: d7143...c49

• Liker 30
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Altså, noen har barn og andre dyr, og det er like mye arbeid  og ansvar med begge deler. Vi mennesker er jo og dyr.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det stemmer jo. Hunden et faktisk avhengig av henne. Snakk om å være hårsår 

Anonymkode: 4248d...432

Selvsagt er den det, men det kan ikke på noen måte sammenlignes med hvor avhengig et barn er av foreldrene sine. En hund begrenser ikke sosialliberale ditt på samme måte som et barn. 

Ts

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer nok på andre tanker når hun selv får barn, og inntil da kan du bare overse det. Er ikke umulig at dere sitter og ler av det om 5 år ;) 

Anonymkode: d38ea...bad

• Liker 27
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Atte hva!?

ts

Eksempel fra eget liv. Mine tre hunder er barna mine, og jeg anser dem likeverdige som andres barn. Hundene er avhengige av vår kjærlighet og tid og omtanke, og de krever like mye som våre venners barn.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Stjernetåka skrev:

Eksempel fra eget liv. Mine tre hunder er barna mine, og jeg anser dem likeverdige som andres barn. Hundene er avhengige av vår kjærlighet og tid og omtanke, og de krever like mye som våre venners barn.

Omg! 

• Liker 46
Gjest Stjernetåka
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommer nok på andre tanker når hun selv får barn, og inntil da kan du bare overse det. Er ikke umulig at dere sitter og ler av det om 5 år ;) 

Anonymkode: d38ea...bad

Det kan være hun har nok med sine dyrebarn og ikke vil ha menneskebarn. Vi har hatt overflodsdagen og må tære på jordens ressurser resten av året. Kan være vi da forstår at det smart å ikke få unger alle av oss. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Omg! 

Herlighet. Du forstår ikke hva slags ansvar det er å ha hund skjønner jeg. 

Anonymkode: 9c716...b0f

• Liker 42
AnonymBruker
Skrevet

Du sa det toppet seg når hun sa hun måtte hjem til hunden sin og selvsagt måtte hun det,eller tenker du at den bare skal klare seg selv?

Anonymkode: 4248d...432

Selvsagt må hun det, men det kan ikke sammenlignes med å ha 100% aleneansvar for et lite barn. Hennes liv er på ingen måte bundet opp på samme måte som mitt. 

• Liker 34
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Omg! 

Altså, det er ikke et godt argument. Vet ikke hvordan jeg skal besvare dette saklig.

AnonymBruker
Skrevet

Hundefolk er gærn og burde flyttet sammen i Dogville😄. Bare til å sette i gang å svelge unna en flokk kameler om du er glad i henne. Du kommer ikke til å vinne gjennom med at det er forskjell på barn og hund hos hundefolk uansett.

Anonymkode: 8db31...f6f

• Liker 42
Gjest Stjernetåka
Skrevet

Takk!

AnonymBruker
Skrevet

Jo er vokst opp med hund, og det kan ikke på noen måte sammenlignes med ansvaret,  og jobben det er å ha et barn. Det er to vist forskjellige ting. 

Ts

• Liker 43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...