AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Hva gjør dere kåt? Noen med glimt i øyet, godt utseende, øyekontakt, lukten av en person, trent kropp, eller tenne på noe en person sier osv.osv? Anonymkode: 7e305...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Vanskelig å sette fingeren på. Men kjemi, definitivt. Stemmen. Øynene/blikk. Intelligens og veltalenhet. Følelsen av at han «ser» meg. At han er en varm person. Kropp og alder er litt underordnet, bare i løpet av de siste dagene har jeg faktisk vært kåt på både en ekstremt veltrent 51-åring og en 23-åring med gamerkropp 😂🙈 Anonymkode: 49f19...ab2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Mye som gjør meg kåt og er ingen som tenner meg mer enn en partner som vet hva jeg liker. Jeg blir tent av menn og stemmen og hendene spiller en stor faktor. Har han dyp, mørk og grov stemme og store hender så blir jeg kjapt solgt. Men jeg har opplevd å bli tent mange ganger av menn med små/middels store hender og vanlig stemme. Jeg er kåt på en kompis bare på grunn av stemmen hans og humoren hans. Han er morsom og snill, hyggelig og omgjengelig, og han har verdens mest sexy stemme. Utseende hans er jeg ikke tiltrukket av i det hele tatt men likevel så vil jeg ha han. Rart med det. Anonymkode: ab9d8...7f1
Gjest Stjernetåka Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Dufter. Fra jeg var liten har jeg elsket alle mulige dufter, og av og til tror jeg at sjel ligger i duft.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 Svik og bedrag. Stygg og pervers. Slem og slesk. Jakt og flukt. Overdrivelser og vulgaritet. Og masse annet. Vet ikke om noe som er så kjedelig som kjekk og deilig. Anonymkode: 57371...c9c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 23 timer siden, Stjernetåka skrev: Dufter. Fra jeg var liten har jeg elsket alle mulige dufter, og av og til tror jeg at sjel ligger i duft. 👍 Anonymkode: 7e305...b5b
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #8 Skrevet 11. august 2019 På 29.7.2019 den 23.07, jabx skrev: Still opp naken, og du har meg. Det var ikke vanskelig da. Anonymkode: 7e305...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå