Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dvs flinke til å fornye seg. Jeg husker hvordan det var her da jeg begynte på kg for noen år siden, det var nesten kaos, og bare man nevnte at kvinner også kanskje hadde noen brikker med i spillet om voldtekt var det sletting og sensur.

Idag vet vi heldigvis bedre. Takket være media er det waco diskuterte for tre år siden virkelighet idag på mange områder. Man kan ikke laste noen for uvitenhet selv om de burde vite bedre. Men idag da? Har vi lært noe av de årene vi har vært her?

Kg har lært mye, kg har blitt mer voksent, mer liberalt, mindre fordomsfull og litt mer befriende. I begynnelsen var miljøet snevrere og alle var mer enige, - morderatorene slettet og sensurerte oftere fordi de av uvitenhet ikke forsto at meninger er for å diskuteres og ikke strykes. Etterhvert som kg ble eldre og brukerne utvidet horisonten litt mer enn de var vant med, - ble kg sakte men sikkert mer inkluderende for flere typer mennesker og viser at biologisk mangfold er bedre enn forhåndsvedtatte sannheter....

Waco

Videoannonse
Annonse
Gjest Turi
Skrevet

Og så er jo vi faste brukere blitt eldre også da Waco :wink: .

Eller sitter du fremdeles på lesesalen og irriterer deg over at 1. tykke jenter viser bilringene med korte topper 2. sexy jenter viser mange med korte topper og forstyrrer konsentrasjonen din? :ler:

Skrevet

Jeg irriterer meg mer over at de tjukke jentene sitter i korte topper og vil være som de slanke jentene, mens de slanke jentene i korte topper gjør alt for å ikke være de tjukke jentene, - og midt i kryssilden sitter waco...

Skrevet
Jeg irriterer meg mer over at de tjukke jentene sitter i korte topper og vil være som de slanke jentene, mens de slanke jentene i korte topper gjør alt for å ikke være de tjukke jentene, - og midt i kryssilden sitter waco...

Ja livet er kjipt, selv for en waco :wink:

Skrevet

Livet er ikke bare kjipt, men det er meningsløst. Jeg har vel mer eller mindre skjønt at livet mitt er innholdsløst, men jeg kan aldri slutte og undre meg vitsen med at det en finnes en jordklode vi bor på, - det er jo uansett helt unødvendig akkurat som resten av verdensrommet, - hva er poenget liksom?

Waco

Om hundre år er vi borte allikevel! =)

Skrevet
Livet er ikke bare kjipt, men det er meningsløst. Jeg har vel mer eller mindre skjønt at livet mitt er innholdsløst, men jeg kan aldri slutte og undre meg vitsen med at det en finnes en jordklode vi bor på, - det er jo uansett helt unødvendig akkurat som resten av verdensrommet, - hva er poenget liksom?

Waco

Om hundre år er vi borte allikevel! =)

Kanskje du burde bli religiøs waco?

Skrevet

Tror du ikke jeg skulle ønske det fantes en gud?

Skrevet
Tror du ikke jeg skulle ønske det fantes en gud?

Jo.

Skrevet

La meg gjette, du skulle ønske det fantes en gud fordi da kan du leve evig?

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var et godt forsøk Waco men du vet reglene her inne er de samme som da du gjorde ditt inntog på forumet. Jeg tror grunnen er fordi "fenomenet" Waco er liksom ikke helt det samme. Kanskje fordi du mangler evnen til å fornye deg og trådene dine?

Det er begrensa hvor lenge man gidder å høre om feite kvinnekropper, blasfemiske utsagn om kvinner og diskriminering over en lav sko.

Til og med nye medlemmer som ikke vet om dine gjøren og laden tidligere på forumet gidder å bry seg.

Så der må du nok se deg slått av Milla for hun holdt det gående mye lenger enn deg og til the bitter end ;)

Så spørsmålet er vel heller; har piffen gått ut av deg eller er du blitt såpass gammel at du ikke vet hvike knapper du skal trykke på?

Uansett så har du min dypeste medfølelse :kose:

Skrevet

Fenomenet waco...?

Eeeh, hva er det du snakker om egentlig?

Kvinneguiden har blitt løsere i løpet av de siste årene, det er mer rom for meningsutveksling.

Dette er en tanke jeg har.

Alle de andre tingene du ramser opp, dvs evne til fornyelse og slikt er like dumt som å be moderatorene slutte å moderere eller be hvem som helst annen bruker av kg til å skrive annerledes enn det den personen skriver.

Og jeg som alle andre her skriver for sin egen skyld og ikke andres....

waco

Skrevet
La meg gjette, du skulle ønske det fantes en gud fordi da kan du leve evig?

La meg gjette, du skulle ønske at jeg trodde det slik at du hadde noen å diskutere med?

Gjest Gjesta
Skrevet
Fenomenet waco...?

Det er vel ikke å legge under en stol at du en god stund var meget (u)populær her inne og en meget omdiskutert mann.

Poenget mitt er at jeg tror neppe KG eller moderatorene har forandret seg stort, det er bare vi brukerne her inne som har blitt litt rundere i kantene. Grunnen til at det ble mye sletting og sensurering var jo dine tråder og din evne til å få folk til å rase og lire av seg ting som gikk over regelverket her inne.

Nå har både du roet deg og færre tar deg seriøst i dine utsagn så selvfølgelig blir det mindre sensurering for du startet vel flere tråder enn folk flest svarte på andres. Folk blir jo sensurert like raskt nå også, når de går over streken.

Tullete innlegg kun for irritasjon og det å være stygg i kjeften fenger ikke lengre. Folk har jo fremdeles sine egne meninger, men kanskje vi er blitt litt flinkere til å ikke tre dem over hode på hverandre?

Og tolk det nå ikke dit hen at jeg legger skylden på deg, for det gjør jeg ikke. Du bare bidro med en god del du ;)

Skrevet
Tullete innlegg kun for irritasjon og det å være stygg i kjeften fenger ikke lengre.

Dette er jo noe du har lært av erfaring tipper jeg, - og ja, jeg er helt enig, det er derfor jeg sjeldent trakasserer andre brukere for deres overbevisning, - ikke anklager jeg andre for å være sånn og sånn heller,....

waco

Skrevet

Poenget mitt er at jeg tror neppe KG eller moderatorene har forandret seg stort,

Selvsagt har kg det. Tidligere var det f eks forbudt og skrive ord som kukk og fitte, det ble autoslettet, idag aksepterer vi slikt.

Det er ikke alle som legger merke til forskjeller idag og fire år siden.

Folk har en tendens til å glemme over tid, f eks er det nesten ingen som husker åssen ramaskrik det var når BB for første gang skulle vise folk i dusjen, - det kom i avisen.

Idag er det ingen som gidder lee på øyelokket om man kjører dildoshow i badekaret i BB,....

TING FORANDRER SEG, - det som var akseptabelt i går eller ifjor eller året før der igjen, er kanskje uakseptabelt i fremtiden,.... trender og tanker formes og deiges med tiden,.....

waco

det er nok ikke alle som legger merke til det, det er nok sant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...