AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Del Skrevet 29. juli 2019 Hei, vet at Øyafestivalen 2019 er utsolgt, men det har alltid vært mulig å finne billetter på finn.no etterpå. Nå har jeg letet lenge, men ingen billetter... Finnes det noen andre steder hvor det kan selges Øya billetter? Setter pris på seriøse svar. Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Del Skrevet 29. juli 2019 Dytt. Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #3 Del Skrevet 31. juli 2019 Jeg vil på Øya i år, så håper noen har noen tips til hvor man kan finne billetter! Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #4 Del Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil på Øya i år, så håper noen har noen tips til hvor man kan finne billetter! Anonymkode: f7abc...0ad Sikkert mange som selger inne på eventet til Øyafestivalen 2019? Men er vanskelig å vite hvem som er seriøse og hvem som er svindlere. Ellers vet jeg bare om Finn. Anonymkode: f223f...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #5 Del Skrevet 31. juli 2019 Forresten - du kan eventuelt prøve her, de legger ut noen dagsbilletter hver dag kl. 11.00 til dagen det gjelder. https://oyafestivalen.no/2019/07/30/et-lite-antall-billetter-til-salg-hver-dag/?fbclid=IwAR3W1heWJOQlC1iDhNJapcRH_3bVDra5Mv1QP0j0TBYHz422PbtEwtHQ72g Anonymkode: f223f...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 31. juli 2019 #6 Del Skrevet 31. juli 2019 Sjekk FB-siden til Øya når det nærmer seg, alltids noen som plutselig ikke kan gå og selger billetten sin (men det er selvfølgelig en risk å ta). Legg ev. ut egen annonse på Finn om at du ønsker å kjøpe billett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #7 Del Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Forresten - du kan eventuelt prøve her, de legger ut noen dagsbilletter hver dag kl. 11.00 til dagen det gjelder. https://oyafestivalen.no/2019/07/30/et-lite-antall-billetter-til-salg-hver-dag/?fbclid=IwAR3W1heWJOQlC1iDhNJapcRH_3bVDra5Mv1QP0j0TBYHz422PbtEwtHQ72g Anonymkode: f223f...01b Tusen takk, men ser ut om det bare er torsdags billetter igjen? Gjelder dette hver dag fra nå av, dvs at jeg kan sjekke imorgen kl 11? Eller er det ikke før Øya begynner? Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #8 Del Skrevet 31. juli 2019 Angående å kjøpe på finn.no, hvordan vet man hva som er rett og evt falsk billett? Hva må man se etter? Jeg har kjøpt billetter på finn før, men alltid fått rett billett, men hører jo om endel svindel her... ts Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 #9 Del Skrevet 31. juli 2019 6 timer siden, Leeloo skrev: Sjekk FB-siden til Øya når det nærmer seg, alltids noen som plutselig ikke kan gå og selger billetten sin (men det er selvfølgelig en risk å ta). Legg ev. ut egen annonse på Finn om at du ønsker å kjøpe billett. Takk, hva mener du er risk og hvorfor? Anonymkode: f7abc...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 1. august 2019 #10 Del Skrevet 1. august 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Takk, hva mener du er risk og hvorfor? Anonymkode: f7abc...0ad Dersom det bare er billett sendt på mail kan den være solgt til flere, kun førstemann til å gå inn får da brukt billetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 #11 Del Skrevet 1. august 2019 3 minutter siden, Leeloo skrev: Dersom det bare er billett sendt på mail kan den være solgt til flere, kun førstemann til å gå inn får da brukt billetten. Ja, eller at de sier de skal sende billetten etter at du har overført, så overfører du, men hører ingenting fra dem etterpå. Anonymkode: 90f65...f1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå