AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Del Skrevet 29. juli 2019 Går det greit om en 16 åring bruker honnør tbane bilett? Prisen er jo helt lik på begge! man fortjener vel ikke bot for dette? Hva mener dere? -fikk en fra bestemor, og hun bruker ikke det lenger. Så hun ga meg den. Så tenkte bare for denne. Skal selvfølgelig kjøpe min egen barnebillett da jeg skal kjøpe ny. Men disse hadde hun fra før av Anonymkode: c6aae...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Del Skrevet 29. juli 2019 Spør på facebook Anonymkode: 94ada...1e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Del Skrevet 29. juli 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør på facebook Anonymkode: 94ada...1e6 Hmm for er ikke vits å stemple i den hvis jeg da skal få bot? Men tenker prisen er jo samme så ? Anonymkode: c6aae...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Del Skrevet 29. juli 2019 . Anonymkode: c6aae...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #5 Del Skrevet 30. juli 2019 Nei, du kan ikke bruke honnør, da må du ha honnørkort. Uavhengig av prisen. Du får bot om du blir tatt Anonymkode: 96b8e...fa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå