Gå til innhold

Sex første gang med date - skuffende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I går kveld hadde jeg sex for første gang med ei flott jente som jeg har begynt å date. Jeg liker denne jenta veldig godt, og derfor har jeg i ettertid begynt å tenke over om jeg "tabbet" meg litt ut fordi sexen ble dessverre ikke helt som jeg skulle ønske. Jeg var litt nervøs og på grunn av omstendighetene følte jeg det ble litt feil å kjøre full pakke med oralsex ( erfaringsmessig er dette noe som fungerer bra, men hun virket litt  stresset over at det var et par dager siden siste dusj). Det resulterte i litt tafsing og oppvarming med fingrene før det ble misjonær med mye kyssing og doggy til jeg kom. Hun regner jeg med var veldig langt unna noe klimaks her. Etter dette var det god stemning hvor vi lå og koste og snakket sammen. 

Spørsmålet mitt er derfor, hvor mye legger dere jenter i prestasjonene til gutten første gang dere har sex? Burde jeg kunne forvente å få noen sjanser til slik at vi får blitt litt bedre kjent seksuelt og kommunisert litt rundt hva vi liker, eller kan det være for sent hvis første runden blir terningkast 3? Vi er begge i slutten av 20-årene, så er ikke akkurat tenåringer som debuterer heller.  

Anonymkode: c91ae...88b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da burde du klart å holdt ut lenger.

Er bra dumping grunn.

Anonymkode: 3994e...6a6

• Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Den første gang er vanligvis skuffende som jeg hørte. Mange skynder seg å gjøre alt eller tar ikke initiativ, det er naturlig.
  Over tid vil de ha mer selvtillit og erfaring, de vil også fortelle seg selv hva de liker eller slå på og hva de ikke gjør. De vil finne ut om de snakker det åpent.

Gjest xfs367
Skrevet

It takes two to tango.

Så når den ene parten da har prestert å ikke dusje på flere dager, og i tillegg lager en sak ut av det, da blir det jaggu ikke mye tango. Ikke din feil at det her ble dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var dere ikke nydusjet? Et par dager siden dusj? Hva pokker 🤢

Anonymkode: d8c09...7f1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på dama. Har vært med noen som nok ville ha vært fornøyd bare med å få det overstått hvis det var flere dager siden forrige dusj. Og har vært med én som trolig ville ha klaget til bestevenninna si om at jeg ikke gikk ned på henne.

Jeg foretrekker selvfølgelig å få dama til å komme første gang, men erfaringsmessig er det vel så viktig å få til en god og naturlig eskalering...hvis man henger seg opp i orgasmen hennes når hun strever med å komme dabber det fort av og blir en langdryg, klønete affære. Da er det stort sett bedre med ti-femten minutter som eskalerer til god knulling og din orgasme. Hun vet at orgasmen kommer senere når hun er tryggere på deg og greier å slappe av.

Noen er jo en gud med fingrene eller kanskje til og med pikken og kan få hvem som helst til å komme første gang, men oss andre bør ikke overdrive fokuset vårt på det.

Anonymkode: ad923...58e

• Liker 4
Skrevet

Sorry meg, men hun høres litt uhygenisk ut da😱

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Miss/usikker skrev:

Sorry meg, men hun høres litt uhygenisk ut da😱

Det er jo sommer. I min familie er det i hvert fall vanlig å greie seg uten dusj noen dager all den tid vi bader 5-10 ganger om dagen. Kanskje det er tilfellet her? I såfall har jeg kjent et par damer som ville ha passet på å si fra om at de ikke følte seg helt freshe, nettopp for å unngå oralsex.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo sommer. I min familie er det i hvert fall vanlig å greie seg uten dusj noen dager all den tid vi bader 5-10 ganger om dagen. Kanskje det er tilfellet her? I såfall har jeg kjent et par damer som ville ha passet på å si fra om at de ikke følte seg helt freshe, nettopp for å unngå oralsex.

Jeg hadde seriøst passet på å dusja så tidlig i datingfasen som det der er. 

• Liker 10
Gjest loveli
Skrevet

Nasty dame, hun har tydeligvis ikke så høy standard på ting, så dette går nok helt bra! Hun bryr seg ikke nok om sex til å dusje engang...

AnonymBruker
Skrevet

Eh, hva er greia egentlig? Du er redd for at sexen ikke var bra nok fordi det ikke ble oral sex? Det er ikke akkurat vanlig at jenter får orgasme første gang de har sex med noen. Jeg får nesten aldri det ved sex

Anonymkode: 36aa4...83e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Augustotejerina skrev:

Den første gang er vanligvis skuffende som jeg hørte. Mange skynder seg å gjøre alt eller tar ikke initiativ, det er naturlig.
  Over tid vil de ha mer selvtillit og erfaring, de vil også fortelle seg selv hva de liker eller slå på og hva de ikke gjør. De vil finne ut om de snakker det åpent.

Det jeg synes er mest forstyrrende med sex er at menn forventer at det skal være så intenst. "nå må du late som at ingen andre enn meg eksisterer ellers blir jeg innlagt på psykiatrisk"

Anonymkode: 0c4eb...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Miss/usikker skrev:

Jeg hadde seriøst passet på å dusja så tidlig i datingfasen som det der er. 

Ja, mange damer tenker som deg, men hva hjelper det ts å poengtere det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har opplevd god sex fra første gang hver gang tidligere har du hatt mer flaks enn de fleste på denne kloden, garantert. Helt alminnelig at det ikke er helt toppers i starten. 

Anonymkode: 79203...cad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dusja, barbert meg og parfymert meg herfra til månen hvis jeg visste at jeg skulle ha sex første gang. De fleste skjønner at det kan være stressende å ha sex med et nytt menneske, så ikke tenk så mye på det Ts.

Anonymkode: f9276...44f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jo ikke vært verre enn å gå i dusjen i lag?:) Tror nok de fleste er klar over at man kan være nervøs osv. Synes nå det var høflig å si i fra om dusjingen enn å la noen utføre oralsex uten å si noe... Vet ikke med daten din TS, men jeg jobber turnus, så det er rett og slett ikke mulig for meg å være nydusjet til enhver tid, selv ikke i en datingfase. Er nå bare å prøve igjen:)

Anonymkode: 4938a...c89

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

men hun virket litt  stresset over at det var et par dager siden siste dusj

Eh... date uten å ha dusjet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde likt det veldig godt hvis du tok det opp med meg at du savnet min orgasme, og at dette ikke var optimalt for deg. Men så er den biten veldig viktig for meg. Ta en prat om hva som gjør henne glad, og hva som er viktig for henne i et forhold. 😊

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Det er hetebølge i Norge og hun har ikke dusjet på noen dager? Ewww

Anonymkode: 4404a...47c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...