Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er med i en termingruppe på Facebook og der har mange lagt ut videoer av babylatter den siste tiden. Er ungen min veldig sent ute når den er 3 mnd og ikke ler? Vil så gjerne høre herlig babylatter! 

Anonymkode: 42427...dc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer. Ene min lo tidlig og en annen lo sent. Jeg tror faktisk den ene var over 5 måneder før vi hørte latter som var mer enn bredt smil og ett enkelt "heeeh". :)

Og du, dette skjer ofte og mye de neste årene. Barnet mitt kryper ikke, de andre gjør. Alle babyene i barselgruppa ruller over, min gjør ikke. De andre sier to ords-setninger, min bare babler. De andre kan si R, min kan ikke ennå... Osv. Og det er store individuelle forskjeller, selv blant søsken i samme søskenflokk! 

Og barnelatter får du snart. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min eldste lo for første gang da han var 3,5mnd. Men det tok litt tid før vi fikk høre det igjen, og generelt lo han veldig lite som baby, dvs det første året. Han smilte masse, pludret og pratet tidlig, men latteren var ikke lett å få frem før han fylte året. 

Anonymkode: ba441...d69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, den bør ikke det :) Aller første forsøk på latter her var rundt 12 uker, men tok en stund før der var ordentlig latter.

Anonymkode: a8a4b...ffa

AnonymBruker
Skrevet

Eldste lo når han var 3 mnd og 1 uke mens andre når han var 2.5 mnd 😊 det kommer nok snart. 

Anonymkode: 85c2c...652

Skrevet

Husker ikke når min lo meg var vel rundt om der, men det tok sykt med innsats får å få det til å skje! Han er ikke den som ler mest nå heller (9 mnd), bare hvis det er noe han syntes er spesielt morsomt. Likevel en gladgutt 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en skikkelig gladgutt. Begynte med hikst og litt tørre "hehe" da han var 2 mnd, og hadde første latterkrampe på dagen han ble 3 mnd. Lo da av en helt hverdagslig ting faren gjorde. 

Anonymkode: ef6bf...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke er med i noen barselgruppe kjenner jeg.

Anonymkode: 6c77d...75b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en skikkelig gladgutt. Begynte med hikst og litt tørre "hehe" da han var 2 mnd, og hadde første latterkrampe på dagen han ble 3 mnd. Lo da av en helt hverdagslig ting faren gjorde. 

Anonymkode: ef6bf...0ba

Hva hjelper innlegg som dette ts med? 

Anonymkode: 28a95...3af

Skrevet

Nei, det er tidlig. Første lo senere enn nr to, hadde vel ikke noe å le av. Fordi nr to hylskrattet av storesøskenet like før 4 mnd😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...