AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Blir så varm og svett med en gang om sommeren. Ubehagelig å være mye ute. Svetter gjennom skjorter ol, særlig på ryggen. Ubehagelig å være sosial om sommeren/hvis det er varmt, da det blir synlig svettemerker på ryggen. Oppholder meg mye i skyggen/inne. Liker ikke å være på stranda... Noen som har noen tips til å takle varme og svette bedre? Anonymkode: c0c48...bb1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Jeg svetter mye året rundt. Det er stor forskjell på plagg, noen får man kraftige svettemerker i, andre plagg får man mindre merker i. Jeg bruker enten topper med farger som ikke merker synes i, eller så bruker jeg løse tynne topper. Det blir fortere merker på kroppsnære plagg. Om jeg blir veldig varm på sommeren, så bruker jeg kaldt vann på håndledd og ankler. Sitter jeg på utested, så går jeg på toalettet en tur, og lar kaldt vann renne over håndleddene, og bruker papir med kaldt vann til å klappe på anklene, og eventuelt ellers på kroppen. Anonymkode: 2b96c...746
exictence Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Jeg tar meg en dusj om morgenen og føler meg ren. Dermed når svetten renner, så føler jeg at det er "ren svette", at det ikke gjør noe, at det bare er deilig. Noen ganger tenker jeg på at det er deilig at jeg ikke fryser, men er varm. Jeg bader i sjøen for da å nyte å bli varm igjen på land. Det er en fantastisk god følelse. Det bør du prøve. Bruker ofte løse sommerkjoler som er luftige og behagelige. Går barfot i sandaler mest mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå