Gå til innhold

Er kunnskapsprøven i alkoholloven vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg gruver meg litt til å ta den nå på fredag.. Gode tips? 
Føler jeg kan alkoholloven godt nå, og alle kapitler! 

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 83240...f38

Skrevet

Hvis du skal jobbe på et skjenkested så kan prøven være litt vrien.  Les spørsmålene veldig nøye sånn at du er sikker på hva det blir spurt om.  Hvis det er til butikk du skal ha prøven så er den nokså lett. Lykke til 😊

Skrevet
1 minutt siden, Pillarguri skrev:

Hvis du skal jobbe på et skjenkested så kan prøven være litt vrien.  Les spørsmålene veldig nøye sånn at du er sikker på hva det blir spurt om.  Hvis det er til butikk du skal ha prøven så er den nokså lett. Lykke til 😊

Det er på et skjenkested. Har du tatt begge?
Syns du skjenkeprøva var veldig vanskelig?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Anonymkode: 83240...f38

Hva var det du ikke forstod? :p 

Skrevet

Ja jeg har tatt begge prøvene.  Synes ikke det var særlig vanskelig. Men som nevnt, vær obs på hva de egentlig spør etter.  Det er lett å svare feil hvis du ikke leser grundig.  Det er jo en avkryssingsprøve så du får alternativer.

Skrevet
3 minutter siden, Pillarguri skrev:

Ja jeg har tatt begge prøvene.  Synes ikke det var særlig vanskelig. Men som nevnt, vær obs på hva de egentlig spør etter.  Det er lett å svare feil hvis du ikke leser grundig.  Det er jo en avkryssingsprøve så du får alternativer.

Tusen takk for svar! 

Skrevet
På 29.7.2019 den 19.07, Pillarguri skrev:

Jeg bestod forresten! Syns ikke den var så ille

Skrevet
På 4.8.2019 den 17.09, Solsikke2 skrev:

Jeg bestod forresten! Syns ikke den var så ille

Gratulerer 🎊🎉👏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...