bamsemums123 Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 (endret) Hei. Har postet et innlegg tidligere om at jeg ble smittet av barnemark. Vermox og Vanquin funket ikke så jeg dro til legen of fikk resept på Zentel. Jeg tok en tabl, fikk fred i ca 3 dager før symptomene returnerte. Tok en ny tabl. Fikk ro i 3 dager før symptomene startet igjen. Lurer på om det er noen som har erfaring med dette legemiddelet? Jeg kjenner jeg begynner å gi opp altså. Har til og med reist hjemmefra for 2 uker, men ingenting hjelper. Vasker hendene så ofte at huden er tørr, vasker klærne mine så ofte at de har begynt å bli ødelagt. Veldig takknemelig for alle tips Endret 28. januar 2020 av bamsemums123
Dyster Skrevet 17. mars 2023 #2 Skrevet 17. mars 2023 Hei! Har du fått noe svar fra noen, evt funnet en løsning som hjelper? Vi har samme problem som deg, umulig å bli kvitt...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #3 Skrevet 1. august 2023 Vi har også vært mye plaget, men blir kvitt det mellom kurene. Altså med 2-9 måneders mellomrom. Er det folk her som ikke blir kvitt det i det hele tatt? Anonymkode: 68b45...50c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå