Gå til innhold

Smerte under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste fått vondt under sex. For en uke siden hadde jeg sex med eksen, han har ganske stor penis. Så regnet med at den traff livsmorsveggen (eller hva det heter). Dette var et problem tidligere med han også, hvor jeg har kastet opp etter sex pga sterke smerter. 

Men så hadde jeg sex med "en venn" i går, og samme smertene oppsto. Han har ikke så stor penis så vil ikke tro den har klart å komme så langt. Aldri vært et problem med han tidligere. 

Om jeg kjenner inni skjeden så kjenner jeg en type klump litt lenger inni, lurer på om det der den som forårsaker smertene. 

Smertene kjennes ekstra mye under doggy style. Har nylig godt fra p stav over til p piller, noe jeg lurer på om kan være grunnen. 

Noen som vet eller har lignende opplevelser? 

Mvh jente 21 

Anonymkode: ef414...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hjelper deg ingenting om andre har hatt "lignende opplevelser". Det eneste du kan (og bør) gjøre nå, er  å bestille deg en time hos gynekolog og få det undersøkt. Kjenner du "en klump" oppe i skjeden nå, så bør det sjekkes hos en som kan det; en gynekolog. 

Har du gynekolog i nærheten av der du bor, så bestill time i dag. Evt få henvisning til gynekolog av fastlegen din (noen gynekologer krever henvisning). I så fall bare ringer du fastlegens kontor og ber om det.

Lykke til. Dette går sikkert bra. Du er jo ung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...