Lillemorbare Skrevet 31. juli 2019 Forfatter #21 Skrevet 31. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med en veterinær da. Herregud altså. Hvorfor er enkelte dyreeiere så tafatte? 🙄 Anonymkode: 538eb...448 Ringe veterinær siden pus var solbrent? Ja, nei, det synes jeg blir litt for dumt rett og slett. Jeg hørte her, samt jeg snakket med ansatte i dyrebutikker, så det ordnet seg. Jeg vil ikke kalle meg tafatt, siden jeg tok tak når jeg opplevde noe nytt med min katt, men det er vel kanskje bare meg. 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja dyr kan bli like solbrent som oss. Griser ruller seg inn i gjørme og får naturlig beskyttelse mot sola Nå som skaden er skjedd og katten er solbrent, så bør du holde den inne litt. Bet ikke helt om katten vet at den er solbrent og bør holde seg unna sola, de er jo glade i å slikke sol 😸 Så hold katten inne i dag og se hvordan der er i morgen Solkrem kan funke, men som er blitt nevnt er slikking og spising av solkremen en reel fare. Ville spurt en dyrlege om råd. Ta en telefon og spørre, det er gratis med råd over telefonen Anonymkode: 27a49...6f7 Det var helt nytt for meg da ingen av de andre kattene mine har blitt solbrent, men nå vet jeg. Han blir smurt hver morgen nå, og midt på dagen. Noe han selvsagt ikke er fornøyd med. Heldigvis vært overskyet de siste dagene, så han har kosa seg ute, uten sol. Han er allerede mye mindre rød. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå