AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jenta mi på 6 1/2 har fått dilla på en danse serie på Netflix. Den har 7 års aldersgrense men jeg synes det er masse voksen problematikk, utroskap, intriger og krangling. Jeg vil ikke at hun skal se på dette og synes hun er for liten. Har sagt hun ikke får lov men gjør det med pappaen og når besteforeldre passer. Er det noe sperre på dette? Det jeg leser er at jeg kan sperre alt som er 7 års alders grense, men det synes jeg er synd da det er mye fint å se på som også har 7 års aldersgrense. Anonymkode: 6e432...ce8
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Det er vanskelig det der. Min 8-åring elsker Disney, og jeg synes det er mye samme problematikken der også. Intriger, mobbing, kjærester, osv. Men nå synes hun Nrk Super er "barnslig".. Må nesten bare følge med litt og se hvilke serier man må utelukke. Anonymkode: faed0...ecd
TheGirlWhoWaited Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Og når tenker du at det er på tide at hun lærer seg om livets realiteter? Seriøst, dette er ikke skadelig for en 7-åring å se.... 1
Salka Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Å herregud. Hadde skjønt det om det var voldelig, men en 7-åring har ikke vondt av å lære om livets realiteter og at ikke alt her i verden er Barbie-rosa. Jeg kjenner folk som så Dynastiet da de var på samme alder, de tok ikke skade av det, akkurat. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Selv så jeg skrekkfilmer fra 5-6 års alder fra og ikke tatt skade fra det, men liksom- intriger og krangling virker absolutt skadelig for en 6-åring. Anonymkode: 4039f...a3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå