Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om kjærligheten nå i høst (singel) :) takk på forhånd

Anonymkode: de462...843

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har lenge vært på søken etter en å dele hverdagen med, du har kanskje lagt litt mye i det? Jeg vil anbefale deg å droppe nettdating, jeg tror du har blitt mye skuffet og fått forhåpninger knust, du blir kanskje litt ivrig fort? Etter sommeren har du ny giv, energien din utstråler trygghet og positivitet. Benytt deg av dette å bli med på arrangement nær deg. Bli med på Turistforeningens arrangerte turer, si ja til å bli med venner ut på byen, vær åpen for nye bekjentskap, men la det falle seg naturlig. Jeg tror du får en fin og spennende høst hva kjærlighet og nye interessante bekjentskap angår.

Anonymkode: 7d151...f1f

Skrevet

Kan noen spå meg og Frank?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cinnamondiva skrev:

Kan noen spå meg og Frank?

Du må sette ned foten. Nok er nok for deg, bare da vil han forstå hva det er han fort kan miste. Han trenger å se dette for at han skal forstå din verdi. Du må være tydelig på dette, sett grenser for deg selv og ikke vær en dørmatte. Gi det litt tid. Ta vare på deg selv og ha det gøy. Han vil merke din positive energi og at du er mer selvsikker. Dette er noe han vil føle og ettersom vi kommer ut i september begynnelsen av oktober er det gode muligheter for romanse. Bare husk at om en mann skal respektere din verdi, må du vise deg selv respekten du fortjener.

AnonymBruker
Skrevet

Spå meg? 🔮

Anonymkode: 69de4...abd

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må sette ned foten. Nok er nok for deg, bare da vil han forstå hva det er han fort kan miste. Han trenger å se dette for at han skal forstå din verdi. Du må være tydelig på dette, sett grenser for deg selv og ikke vær en dørmatte. Gi det litt tid. Ta vare på deg selv og ha det gøy. Han vil merke din positive energi og at du er mer selvsikker. Dette er noe han vil føle og ettersom vi kommer ut i september begynnelsen av oktober er det gode muligheter for romanse. Bare husk at om en mann skal respektere din verdi, må du vise deg selv respekten du fortjener.

Ok tusen takk. Ja er virkelig viktig å sette grenser kjenner jeg. Bli mer selvsikker skal jeg. Ser du også om vi gifter oss etterhvert?

AnonymBruker
Skrevet
På 30.7.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Du har lenge vært på søken etter en å dele hverdagen med, du har kanskje lagt litt mye i det? Jeg vil anbefale deg å droppe nettdating, jeg tror du har blitt mye skuffet og fått forhåpninger knust, du blir kanskje litt ivrig fort? Etter sommeren har du ny giv, energien din utstråler trygghet og positivitet. Benytt deg av dette å bli med på arrangement nær deg. Bli med på Turistforeningens arrangerte turer, si ja til å bli med venner ut på byen, vær åpen for nye bekjentskap, men la det falle seg naturlig. Jeg tror du får en fin og spennende høst hva kjærlighet og nye interessante bekjentskap angår.

Takk for tiden din ❤️ nettdating har jeg ikke holdt på med, men du har rett i at jeg blir ivrig fort. Jeg har blitt skuffet ja,  så det stemte på en prikk! Jeg sier også oftere nei med å dra ut på byen, enn ja. Det er mest pga. jeg liker roligere kvelder. Kan til tider være lukket for nye bekjentskaper også. Ser kanskje vinteren bedre ut for min del? Får du kanskje opp en spennende mann jeg møter?

Anonymkode: de462...843

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...