Hjelpfattigstudent Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg har fått leiekontrakt som starter fra 16. august, men skolen starter 12.! På søknaden som jeg innsendte, stod det at jeg helst ønsket å flytte inn den første august, ettersom jeg bor et stykke unna skolen og ønsker å utforske veien til skolen eller byen rundt. Ringte inn sio og spurte om tidligere flytting, men jeg fikk ikke lov fordi det er for mange som skal flyttes inn. Noen som har hatt lignende hendelser som har løst dette på en smart måte? Hjelp!!
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 15 minutter siden, Hjelpfattigstudent said: Jeg har fått leiekontrakt som starter fra 16. august, men skolen starter 12.! På søknaden som jeg innsendte, stod det at jeg helst ønsket å flytte inn den første august, ettersom jeg bor et stykke unna skolen og ønsker å utforske veien til skolen eller byen rundt. Ringte inn sio og spurte om tidligere flytting, men jeg fikk ikke lov fordi det er for mange som skal flyttes inn. Noen som har hatt lignende hendelser som har løst dette på en smart måte? Hjelp!! Dessverre blir det nok at du må kikke på Airbnb el.l. for midlertidig overnatting inntil 16. Du har nok blitt tildelt en bolig hvor den som flytter ut leverte oppsigelse på at han/hun flytter ut den 12/13/14 august. Så trenger SiO et par dager på å klargjøre boligen.. Du kan forsøke å spørre dem veldig pent nærmere tiden, men det er ikke noe du kan forvente er jeg redd. Anonymkode: b97e7...30f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Har de ikke tilbud om en sovesal/lokal de dagene du venter på å få hybelen? Jeg mener å huske at noen jeg kjente som ventet på å få hybel hos SiB/Sammen i Bergen, kunne bo i en sovesal noen dager. Dette var 6-7 år siden. https://www.itromso.no/nyheter/2016/08/05/Her-skal-de-huse-studenter-som-ikke-har-funnet-bolig-13137357.ece En artikkel for noen år siden. Anonymkode: fcde6...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå