Gå til innhold

rettsakk koster?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eg vett jo at det er noen som har rett til fri rettshjelp.. men jeg tjener jo 280 000 i året har jeg rett til det da? noe jeg tviler.. siden har blitt innkalt til rettsak angående foreldreansvar/ samvær, vell barnefaren mener jeg nekter han å se datteren sin noe jeg ikke har siden det er han selv som ikke gidder og komme og er fraværende.. hun er 7 mnd, han vil ha samvær alene med henne uten meg til stedet, noe eg da ikke er enig med pga Barnefar ikke er en god nok omsorgsperson som Bv har selv sakt, sover hele dagen, blir fort sur, Jeg tror ikke han vet hva dette innebærer.. noe som jeg heller ikke fatter er at mekleren sa vis jeg nekter samvær såå kan barnefar ende med å få hovedomsorg mens barnevern sier at det kan vær vanskeligt for han og få det..

Anonymkode: b9de8...264

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du lurer på? 

Når babyen er så liten, er det veldig liten sannsynlighet for at far får samvær alene. Du burde ikke nekte han samvær. Hvis du nekter samvær, kan far i noen tilfeller få hovedomsorgen. Det vil han ikke dersom barnevernet mener at han ikke er en god nok omsorgsperson. 

Anonymkode: c0e5f...151

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du lurer på? 

Når babyen er så liten, er det veldig liten sannsynlighet for at far får samvær alene. Du burde ikke nekte han samvær. Hvis du nekter samvær, kan far i noen tilfeller få hovedomsorgen. Det vil han ikke dersom barnevernet mener at han ikke er en god nok omsorgsperson. 

Anonymkode: c0e5f...151

nej hvor mye man må betale rettsak eller om jeg har krav på fri rettshjelp

Anonymkode: b9de8...264

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har blitt innkalt så koster det deg vel ikke noe?

Anonymkode: 508a6...942

Skrevet

Er det saksomkostninger eller honorar til advokat du lurer på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...