AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Jeg må dra bort en ukes tid, og en venninne takket gladelig ja til å passe hus og pus. Men hva bør jeg betale henne for det?? Hun flytter inn (bonus for henne-nærmere sentrum og alt der) og har fri tilgang til Netflixen og alle de andre strømmetjenestene, fryser og kjøleskap er fyllt opp med masse god mat, et par vinflasker, og jeg har ingen begrensning for bruk av airconditionen... det eneste jeg "krever" i bytte er at posten blir tatt inn og katten matet/kost med og tatt vare på... hva bør jeg gi henne??? Anonymkode: 11067...9d5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Jeg hadde blitt glad for en fin gave og en god flaske vin fra turen Anonymkode: 2222c...9b2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Ta henne med ut på en god middag?? Jeg hadde hvertfall syntes det var rart å få penger, men det er alltid stas å spise middag med ei god venninne 😊 Anonymkode: ecaf6...d8a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt glad for en fin gave og en god flaske vin fra turen Anonymkode: 2222c...9b2 Jeg er dessverre "bare" på jobbreise til et annet sted i Norge! Anonymkode: 11067...9d5
_popcorn_ Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Jeg hadde tenkt at det allerede var for mye betalt dersom jeg fikk bo nærmere sentrum, fikk forsyne meg av fylt opp kjøl/frys og ett par vinflasker!! 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er dessverre "bare" på jobbreise til et annet sted i Norge! Anonymkode: 11067...9d5 Masse fint å kjøpe i Norge. Og vin er godt i Norge og Anonymkode: 2222c...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Syns nå den tilretteleggingen du har gjort med masse mat og et par vinflasker er mer enn nok jeg da 😛 Anonymkode: 3a5e3...150 4
Whistler Skrevet 29. juli 2019 #8 Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg må dra bort en ukes tid, og en venninne takket gladelig ja til å passe hus og pus. Men hva bør jeg betale henne for det?? Hun flytter inn (bonus for henne-nærmere sentrum og alt der) og har fri tilgang til Netflixen og alle de andre strømmetjenestene, fryser og kjøleskap er fyllt opp med masse god mat, et par vinflasker, og jeg har ingen begrensning for bruk av airconditionen... det eneste jeg "krever" i bytte er at posten blir tatt inn og katten matet/kost med og tatt vare på... hva bør jeg gi henne??? Anonymkode: 11067...9d5 Jeg har transport, Netfllix, Viaplay, HBO, raskt internett, bor passe sentralt, fullt vinkjøleskap og matkjøleskap, støm bruker jeg uansett om jeg er borte eller hjemme, og så videre og så videre. Det er rett og slett ikke en faktor at disse tingene skal skal være en slags betaling. Jeg kunnne godt gjøre noe sånt som en tjeneste. Hva er det verdt for deg å få katten passet hjemme hos deg? Det kan du legge i "bygaven". Huset passer seg selv.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 Fullt kjøleskap og vin er da betaling nok. Anonymkode: 43ac4...806 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 Hadde det vært meg hadde jeg kjøpt en ganske fin bygave, for kattepass koster her i byen 200-250 kr dagen, og da bare med en liten tur innom daglig. Og nå har du i tillegg noen du stoler på der. Anonymkode: 104b7...bb8
Gliffy Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Penger er snålt. Jeg syns i utgangspunktet det du har gjort er takk nok, venner skal jo gjøre tjenester for hverandre uten betaling. Hvis du vil gi en symbolsk gave syns jeg det å invitere på middag høres koselig ut. Ellers bør takken være at du så klart stiller opp for henne en gang hun trenger noe.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 Jeg tenker du allerede har betalt med mat og vin, for meg hadde det holdt med , tusen takk for hjelpen.
Jytte Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 En flaske vin. Og avtale om en venninnekveld. Hun er tross alt ikke fri når hun må mate og ha ansvar for katten daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå