Gå til innhold

Kommentarer på Youtube forsvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det for eksempel finnes nøyakig 1 000 kommentarer under en eller annen video på youtube. Så skriver jeg en kommentar som blir kommentar nummer 1 001. Ett par dager senere er jeg på besøk hos noen jeg kjenner, og vi titter på nøyaktig den samme youtube-videoen som jeg tidligere skrev en kommentar under.    

Men denne kommentaren min finnes plutselig ikke i kommentarfeltet lenger, og det står bare at det skal være nøyaktig 1 000 kommentarer under den videoen! De jeg er på besøk hos har jo enten ingen profil på Youtube i det hele tatt. Eller så er det selvfølgelig ligget inn der med deres egen youtube-konto. Men MIN tidligere kommentar har tydeligvis  forsvunnet. Når jeg kom hjem igjen, så logget jeg inn på min youtube-profil, og fant igjen denne videoen. Men da er plutselig min kommentar tilbake på plass igjen, og det står at det skal være 1 001 kommentarer... 

Hva i all verden kan dette egentlig komme av? :klo:

Anonymkode: 2220c...861

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de skjuler ganske mange kommentarer, spesielt når ikke man er innlogget. Vet ikke hva som gjør at man blir "verdig" nok til å bli vist for offentligheten.

Anonymkode: 4371c...a46

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...