Gjest Linjalen Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 (endret) Overskriften sier vel alt Endret 29. juli 2019 av Linjalen
SoWhat? Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Vasket på et stort utested da jeg ville tjene penger mens jeg studerte. Dansegulvet var stort! Og rundt det var det et messing"gjerde". Å pusse det er det kjedeligste jeg har gjort!! Og lønna var heller ikke noe å rope hurra for. Og å vaske toalettene. Sier ikke mer. Men resten av jobben var grei nok. God trening 🙂 og morsomt å se at det ble rent.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Vaske glattceller Anonymkode: e81b0...489 2
Traktor Skrevet 29. juli 2019 #4 Skrevet 29. juli 2019 Passe på et hull på en gangvei i nesten 20 minusgrader. I løpet av de 10 timene jeg stod der kom det en syklist forbi. Men det var godt betalt! 30
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #5 Skrevet 29. juli 2019 Vasking er jo ikke "meningsløst"! Det er kanskje en skikkelig drittjobb, men målet er helt klart og meget enkelt å rettferdiggjøre. Det siste eksempelet her var derimot et veldig bra eksempel på en meningsløs jobb – å passe på et hull som ingen passerte, og attpåtil i dårlig vær! Anonymkode: 22b3b...702 25
Gjest Linjalen Skrevet 29. juli 2019 #6 Skrevet 29. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vasking er jo ikke "meningsløst"! Det er kanskje en skikkelig drittjobb, men målet er helt klart og meget enkelt å rettferdiggjøre. Det siste eksempelet her var derimot et veldig bra eksempel på en meningsløs jobb – å passe på et hull som ingen passerte, og attpåtil i dårlig vær! Anonymkode: 22b3b...702 Jeg skulle til å si det. Det er jo en stor verdi for en person på en glattcelle at den er ren Men jeg brukte jo ikke unødvendig mye tid til å spisse spørsmålet, så folk må få svare hva de vil
Leo Skrevet 29. juli 2019 #7 Skrevet 29. juli 2019 Teste en del tusen kulepenner som skulle deles ut gratis til bedriftens kunder. Jeg kunne kanskje ha forstått det hvis de hadde erfaring med at leverandøren leverte dårlige varer og at det erfaringsmessig var mange som ikke virket, men de hadde ikke det og det var vel to som var defekte så vidt jeg husker. 21
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #9 Skrevet 29. juli 2019 Føles ganske meningsløst å undervise nynorsk av og til... Anonymkode: 80da5...64b 31
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juli 2019 #10 Skrevet 29. juli 2019 Å si at vasking er meningsløst er jo helt på jorde, hvordan tror dere det hadde sett ut om ingen vasket ? Mest meningsløse jobben jeg har hatt, Telefonselger.
Gjest #Rasshøl Skrevet 29. juli 2019 #11 Skrevet 29. juli 2019 Dette var frivillig, men allikevel.. jeg var bøssebærer en kveld. Alle hadde fått tildelt distrikter, og veldig få av de jeg besøkte gadd å åpne døren. Så hele runden besto av å klistre info-lapper på mange titalls dører.
Gjest #Rasshøl Skrevet 29. juli 2019 #12 Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, Luna Llena skrev: Å si at vasking er meningsløst er jo helt på jorde, hvordan tror dere det hadde sett ut om ingen vasket ? Mest meningsløse jobben jeg har hatt, Telefonselger. Det tenkte jeg på også!
Nuttery Skrevet 29. juli 2019 #13 Skrevet 29. juli 2019 Jeg er sykepleier, og vil si at de mest "meningsløse" arbeidsoppgavene, sett opp mot det jeg er utdannet til og ansatt for, er ting som å ta ned+vaske gardiner, ta oppvask på kjøkkenet og rydde inn ren oppvask i skapene. Andre arbeidsplasser har det vært mer unødige oppgaver, men de er relativt flinke til å la oss gjøre det vi skal der jeg er nå. 7
Cleopatra. Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vaske glattceller Anonymkode: e81b0...489 Hvorfor er det meningsløst? Skjønner at det kanskje ikke er spesielt innholdsrikt, men ting må jo faktisk vaskes 3
SoWhat? Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vasking er jo ikke "meningsløst"! Det er kanskje en skikkelig drittjobb, men målet er helt klart og meget enkelt å rettferdiggjøre. Det siste eksempelet her var derimot et veldig bra eksempel på en meningsløs jobb – å passe på et hull som ingen passerte, og attpåtil i dårlig vær! Anonymkode: 22b3b...702 Det er meningsløst å pusse messing rundt et dansegulv som inngår i rengjøring. Hva skal man med et jæ... messingjerde på et utested som tusen mennesker krabber på i løpet av kvelden? Men ok. Doene var ikke meningsløse. Ble bare lei ihjeltråkka sminke og utallige hårstrå over alt. Det var det. På herredoen var det greit nok. Bare en sneip her og der. Enig at den over deg var meningsløs 😅 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 Koke kaffe til andre arbeidskollegaer. Akkurat som at jeg ikke hadde andre ting å gjøre. Anonymkode: 69c60...58a 8
Hedersbrukeren Skrevet 29. juli 2019 #17 Skrevet 29. juli 2019 Ikke akkurat jobb, men da vi ble tvunget til å lære løkkeskrift på skolen må ha vært det desidert mest meningsløse 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #18 Skrevet 29. juli 2019 Vaskejobb er ikke meningsløst, men i mitt tilfelle var det det. Jeg var ute i praksis i regi av NAV, og de jeg møtte behandlet meg som om jeg var totalt tilbakestående. Jeg måtte vaske bakrommet og hyller i 5 dager før jeg satt ned foten og fikk ny praksisplass. Det var meningsløst fordi de hadde jo senterets vaskefolk som kom å vasket, mens jeg sto å vasket, hver dag!!!!! Så der sto jeg da, hver fuckings morgen og vasket bakrommet sammen med vaskedamen som en retard potet! Har aldri følt meg så liten og tråkket på i hele mitt liv. Jeg har ingen diagnoser som går utover min hjernekapasitet i det hele tatt. Jeg hadde den gang, sosial angst og depresjon. Og var der for å sjekke arbeidsevnen. Som ble satt jævlig lavt, fordi jeg fikk panikkanfall av å bli behandlet på den måten. Men jeg var og er fortsatt i stand til å håndtere kasse, uavhengig av angst. Det at jeg hadde jobbet i butikk to år tidligere som en ordinær ansatt klarte ikke sjefen å forstå eller tro på, jeg var ikke i stand til å håndtere kasse, sette ut varer eller noe slikt. Jeg måtte vaske. Anonymkode: ba9b6...9f2 17
SoWhat? Skrevet 29. juli 2019 #19 Skrevet 29. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Koke kaffe til andre arbeidskollegaer. Akkurat som at jeg ikke hadde andre ting å gjøre. Anonymkode: 69c60...58a Det er min jobb når jeg kommer tidligst. Og det blir satt pris på. Fordi jeg lager god kaffe 😁 lag noe skvip hvis du blir lei. Men da vil de kanskje klage. Ikke så hyggelig det heller? Jeg lager kaffe ellers også når jeg blir spurt. Greit å være litt serviceinnstilt da! 2
SoWhat? Skrevet 29. juli 2019 #20 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaskejobb er ikke meningsløst, men i mitt tilfelle var det det. Jeg var ute i praksis i regi av NAV, og de jeg møtte behandlet meg som om jeg var totalt tilbakestående. Jeg måtte vaske bakrommet og hyller i 5 dager før jeg satt ned foten og fikk ny praksisplass. Det var meningsløst fordi de hadde jo senterets vaskefolk som kom å vasket, mens jeg sto å vasket, hver dag!!!!! Så der sto jeg da, hver fuckings morgen og vasket bakrommet sammen med vaskedamen som en retard potet! Har aldri følt meg så liten og tråkket på i hele mitt liv. Jeg har ingen diagnoser som går utover min hjernekapasitet i det hele tatt. Jeg hadde den gang, sosial angst og depresjon. Og var der for å sjekke arbeidsevnen. Som ble satt jævlig lavt, fordi jeg fikk panikkanfall av å bli behandlet på den måten. Men jeg var og er fortsatt i stand til å håndtere kasse, uavhengig av angst. Det at jeg hadde jobbet i butikk to år tidligere som en ordinær ansatt klarte ikke sjefen å forstå eller tro på, jeg var ikke i stand til å håndtere kasse, sette ut varer eller noe slikt. Jeg måtte vaske. Anonymkode: ba9b6...9f2 😞
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå