Gjest KristinaU Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Noen som har prøvd noen "slankepiller" eller lignende for å gå ned i vekt? i så fall, hva og funket det? Må legge til at jeg spiser sunt, ikke godteri, og går rask tur hver dag i tillegg til å trene styrke, uten å gå ned i vekt, derfor tenker jeg i denne retningen.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Hvis det hadde funket, tror du ikke da det ville vært færre mennesker som slet med å gå ned i vekt?
Gjest KristinaU Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Det finnes jo mange pessimister ute der så kunne godt tenkes det var noe som funket, men folk ikke er villig til å prøve. Men uansett, jeg har spurt en spørsmål og det er greit med ordentlige svar.
Theo Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Nøkkelen ligger i hva du spiser, og hvor mye/hvordan du beveger deg. Dersom du ikke går ned i vekt, så bør du studere spise- og treningsvaner, og se på hva som kan bli bedre. Som konkret svar på spørsmålet ditt, så må jeg nok være kjip og svare det samme som Lilith.
Gjest Violetta Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Jeg har en venninne som har fått slankepiller gjennom legen, og det virker. Men hun tar dem i samarbeid med legen, og har samtidig lagt om kostholdet og trener. Piller alene tror jeg ikke har noen særlig virkning.
Gjest Sienna ikke innlogget Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Joda, det finnes slankepiller med en viss, noe begrenset effekt. Men disse skrives ut på resept for SVÆRT overvektige mennesker. Kan godt hende at du spiser sunt, men likevel for mange kalorier. "Sunt" og "slankende" er ikke alltid det samme. Den teorien om at folk er for skeptiske til å prøve er litt tvilsom. Min erfaring (utifra det jeg har lest på KG bl.a) er at folk er villig til å prøve hva som helst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå