Gå til innhold

Klar for jul👌

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Da var endelig alle julegavene handlet inn😎 bare å lene seg tilbake uten å ha det hengende  over seg.. nå et det 2 uker til med jobb så er det endelig 2 mnd høstferie🤓

Anonymkode: 61e11...b1a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da var endelig alle julegavene handlet inn😎 bare å lene seg tilbake uten å ha det hengende  over seg.. nå et det 2 uker til med jobb så er det endelig 2 mnd høstferie🤓

Flott :nissevink:

Anonymkode: 59284...426

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ferdig med å pynte juletre jeg. Ribba står å godgjør seg i ovnen. God Jul🎅

Anonymkode: 92144...1c6

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har kjøpt inn de fleste gavene, er nok klar ila August. Skal le av alle nissene som stresser rundt i november og desember. 

Anonymkode: 0c7ce...bf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Jeg skal faktisk skippe julegaver i år. Familien min vet at jeg ikke feirer jul. Dessuten har det gått mye penger til veterinær pga. syk hund i år, det er mitt argument til familien om hvorfor de ikke får gaver. Dette gjelder selvsagt motsatt også, jeg forventer ingenting tilbake. 

Men du Ts. så deilig for deg at du slipper masse stress i november/desember. Har du fått spart litt penger, siden du er tidlig ferdig? 😊

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Har kjøpt inn de fleste gavene, er nok klar ila August. Skal le av alle nissene som stresser rundt i november og desember. 

Har du tenkt over at mange av de du ler av faktisk liker å gjøre juleting som å kjøpe julegaver når det er nærme jul? Jeg synes synd i de som på død og liv må være ferdig med juleinnkjøp lenge før andre er ferdig med sommeren. Du må gjerne le av meg, men jeg rister på hodet av deg som må ligge på forskudd og ikke nyte sesongene når de er der!

Anonymkode: 56fb6...827

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stresser ikke rundt, liker å handle julegaver når det er julestemning i gatene, ikke midt på sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.7.2019 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Tina, er det deg?😂❤❤

Anonymkode: aef01...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.7.2019 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt over at mange av de du ler av faktisk liker å gjøre juleting som å kjøpe julegaver når det er nærme jul? Jeg synes synd i de som på død og liv må være ferdig med juleinnkjøp lenge før andre er ferdig med sommeren. Du må gjerne le av meg, men jeg rister på hodet av deg som må ligge på forskudd og ikke nyte sesongene når de er der!

Er jo nettop det man får.. nytte sesongen. Slippe stapp fulle sentere og stress. Bare å kose seg med familien 🥳🥳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke lenge til julemarsipanen er i butikkene, 1 måned, max! :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid lurt på hva man gjør om mottaker ønsker å bytte gaven - når gaven blir kjøpt så lenge før? Som regel er det jo bare 14 dagers bytterett? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Handlet inn over halvparten av julegavene mens jeg er på ferie. Sparer flere tusen kroner. Alle ungene får klær fra Primark. Billig og faktisk like god kvalitet som cubus, hm etc.

Anonymkode: a2b51...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er jo nettop det man får.. nytte sesongen. Slippe stapp fulle sentere og stress. Bare å kose seg med familien 🥳🥳

Stress lager man selv. En del av julestemningen er å kjøpe julegaver når butikkene er pyntet til jul, spente barn med forventningsfulle øyne når de ser julepyntede utstillingsvinduer i butikkene, butikkene spiller julemusikk og jeg/vi er i julestemning. F.eks å kjøpe julegaver på sommeren er nitrist, sommeren brukes ute i skogen/fjellet eller stranda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 31.7.2019 den 7.45, AnonymBruker skrev:

Stress lager man selv. En del av julestemningen er å kjøpe julegaver når butikkene er pyntet til jul, spente barn med forventningsfulle øyne når de ser julepyntede utstillingsvinduer i butikkene, butikkene spiller julemusikk og jeg/vi er i julestemning. F.eks å kjøpe julegaver på sommeren er nitrist, sommeren brukes ute i skogen/fjellet eller stranda.

Ser nokk ting litt forskjellig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gleder meg sånn! 😊 Julepynt, kaker, gaver, kanskje snø (hvem prøver jeg å lure, snøen skal komme etter jul sånn som i fjor 😆) Mest av alt synes jeg pyntingen er det gøyeste til tross for at det eneste rommet jeg får pynte er mitt soverom og det minste. Mine søstre som jeg bor med gidder heldigvis aldri å pynte, så jeg skal ha det ekstra gøy i år da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste jeg har bestemt for jula er hvem som skal komme til meg. I år blir det ett nyfødt barnebarn her også, mitt første barnebarn. Enorm stor glede at de vil feire første julen med meg 😊

Anonymkode: 1bc59...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...