AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 Mannen min elsker å gi munnsex, og jeg elsker å få, tross i manglende orgasme. Jeg får orgasme ved kun penetrering men klitorisorgasme klarer jeg kun liggende på magen og bena strekk. Dette plager meg sånn! Dere som får klitorisorgasme ved munnsex eller stimulering med fingre, slapper dere helt av i kroppen eller spenner dere muskler? Jobber dere «med»? Anonymkode: 7a2f7...78c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 En kombinasjon kan anbefales. Hvis du i tillegg stimulerer brystene så kan du oppleve at du får en kombinasjon av vaginal og klitoris orgasme. Enkelte kan med rett partner oppleve en trippel kombinasjon. Prøv dere frem. Anonymkode: cb6fb...ffc
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Har du brukt å onanere ved å ligge på magen og med beina strak? Prøv andre stillinger når du er alene, f.eks når du ligger på rygg. Når en mann slikker meg ligger jeg å nyter. Bruker å knipe brystvortene mine, men det er ikke noe jeg må for å kunne komme. Jobber "med" på den måten at jeg beveger hoftene, styrer hodet hans litt osv men han har mesteparten av kontrollen selv. Stimulerer meg selv f.eks i doggy, og jeg slapper jo av i hele kroppen. Fokuserer på nytelsen mens jeg masserer klitoris og han kjører på. Viktig å slappe av og ikke stresse, da er det bare å drite i noen orgasme. Nyt det, då kommer den etterhvert som du klarer å slappe av. Å være trygg på egen kropp gjør stor forskjell sammen med en partner. I doggy er det enkelt for deg å massere klitoris mens han penetrerer, og det går også i skje. En annen stilling som funker er når han står på kne med beina dine på skuldrene hans. Den er ganske fin, da får dere begge fin utsikt + du får fri tilgang til klitoris. Evt kan du be han prøve, men det er kanskje ikke så lurt når du selv ikke helt vet hvordan du skal gjøre det. Det kan forvirre han. Anonymkode: fd4a2...c6a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå