AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #1 Skrevet 29. juli 2019 - Ønsket meg vekk fra hjemstedet fort som mulig da jeg ble fryst ut og ikke har noen venner der. Stedet er avsides, gameldags, øde, trist og stille. Føler ikke det er hjemme. Så der kan jeg ikke bo selv om resten av familien er der. - Har ikke råd til å leie noe eget da jeg reiser rundt og har jobber i et par mnd av gangen, men det begynner å føles ensomt. Folka der blir ofte bare midlertidige og jeg sliter med å finne noen jeg klaffer naturlig med. - Forelsket meg i mann fra Oslo for noen år siden, men det var ingen av oss som tok steget. Han flyttet og forelsket seg i en annen, da hadde ikke jeg lenger følelser aå det går greit. Vi er venner og han ville vært den perfekte kjæreste, han har absolutt alt jeg ser etter, men nå har han jo dame og jeg liker en annen..... - Jeg forelsket meg i en som ikke bor i Norge, men føler meg så stygg og ubrukelig at jeg ikke turte å i nlede noe. Kunne brukt tiden på å bli kjent og om det hadde klaffet hadde vicært godt i gang nå, men jeg valgte dessverre å aldri bli kjent. - ser rundt meg når jeg er ute, men ingen mann frister. Jeg skjlnner ikke hvordan folk får hverandre. Jeg spør meg ofte hva er det hun ser i han....virker som andre finner hverandre så lett Anonymkode: 83d3d...46b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #2 Skrevet 29. juli 2019 Njæ, det vil jeg ikke umiddelbart si - med mindre du er godt voksen. Plager det deg med en mindre låst tilværelse? Forpliktelser har du jo. Anonymkode: fba03...d7f
Sola de Skrevet 29. juli 2019 #3 Skrevet 29. juli 2019 Høres mer ut som du er preget av din oppvekst og selvfølelsen din er lav. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Har ikke du lagt it en del innlegg nå? 🤔 Anonymkode: 7d067...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå