Gå til innhold

Lukter ekkelt av penisen hans, råd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder litt på med en fyr nå, og vi har kun hatt sex 1 (2) ganger. Første gangen fikk han den ikke opp men jeg tok ihvertfall på den og sånne ting og da luktet det ikke noe. Nå andre gangen vi skulle prøve, så fikk han den opp med en gang og jeg begynte å ronke han litt, men hånden min ble våt liksom, og det som kom på hånden min luktet råtten fisk eller noe annet jævleskap. Han sa selv at: hehe, nå blir det vått her! Eller noe sånt... mente at han kom litt underveis... men jeg har aldri opplevd at sæd lukter sånn! 

Jeg har hatt ca 20 sexpartnere, der han er den 3 med dårlig lukt. De andre har rett og slett skyldtes kuk ost, hvit smegma som luktet, men dette her var som vann i konsistens, kom etterhvert, men så å si samme lukt. 

Eksen min som jeg var sammen og samboer med i 3 år luktet aldri noe som helst! Opplevde det ikke en eneste gang, var tørt og fint og luktfritt og bare rent og digg. Luktet ingenting av sæden heller. Og ingen av de andre 16 mennene jeg har ligget med har hatt noe lukt. Nei ingen av dem er omskjert. 

Jeg får så sykt avsmak... jeg vet at han her er renslig, dusjer hver dag og aldri hatt noe som helst dårlig ånde f.eks, og heller ikke noe svettelukt. Lukter bare digg av han ellers. Men den fæle fiske-pikk lukta kunne jeg klart meg uten om jeg så hadde fått en million for å beholde lukta. 

Hvordan skal jeg ta opp dette med han? Og hva i all verden ER der for noe? 

Anonymkode: ab02a...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukt og smak på sæden påvirkes av hva han har spist

Anonymkode: 67851...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra og foreslå at han drar til legen.

Anonymkode: 03f04...f8a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eller det kan være sykdom.

Men hva spiser  han?

Skrevet

Det kan være at han ikke vasker seg under forhuden,at han spiser mat som gir sæd vond smak( asparges f.eks)eller at han har en sykdom som gir den lukten du beskriver.

• Liker 1
Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)

Er det mulig han har bakteriell vaginose, hvis menn kan få det? 

Hvis kvinner har råtten fiskelukt, er det på grunn av bakteriell vaginose. Bakteriefloraen i skjeden er i ubalanse og man trenger dalacin og vivag. 

Be han bestille seg en legetime for sjekk. 

Endret av #Rasshøl
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller det kan være sykdom.

Men hva spiser  han?

Han spiser relativt sunt til vanlig og trener og sånt. Men den dagen spiste vi pizza.. uten noen spesielle ingredienser. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må legge til en ting jeg glemte å skrive. At når jeg tørket meg på do etterpå så var det sånn rosa farge på papiret... det kan jo være jeg som har fått en rift eller noe, men ikke opplevd det før og hadde ikke vondt. 

Skrevet

Opplevde det samme, 1 mann av de 26 jeg har vært med, lukter skikkelig råttent, brakk meg. Han bør til lege, utelukke infeksjon? Sopp feks.. som nevnt over har jo vi kvinner bakteriell vaginose som lukter vondt, det er jo forstyrrelser i bakterieflora også, men vet ikke om menn kan få noe lignende. Verdt et besøk hos lege ja

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 270919 skrev:

Opplevde det samme, 1 mann av de 26 jeg har vært med, lukter skikkelig råttent, brakk meg. Han bør til lege, utelukke infeksjon? Sopp feks.. som nevnt over har jo vi kvinner bakteriell vaginose som lukter vondt, det er jo forstyrrelser i bakterieflora også, men vet ikke om menn kan få noe lignende. Verdt et besøk hos lege ja

Ja kan det være utflod liksom? Fordi det kom sånn vått ut når jeg runka han.... og det var det som luktet. Jeg har ikke opplevd at det har kommet noe ut av noens peniser før de faktisk har kommet. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kan det være utflod liksom? Fordi det kom sånn vått ut når jeg runka han.... og det var det som luktet. Jeg har ikke opplevd at det har kommet noe ut av noens peniser før de faktisk har kommet. 

Det er noe som heter precum.. Men det skal ikke lukte vondt, hvis fyren er frisk. 

Endret av #Rasshøl
AnonymBruker
Skrevet

Få tatt noen prøver av deg selv også ts, i tilfelle han har smittet deg med noen kjønnssykdom

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Det er noe som heter pre cum.. Men det skal ikke lukte vondt, hvis fyren er frisk. 

Okey, men hvordan ta det opp med han? Han er jo stressa nok for å ha sex i utgangspunktet... derfor det bare har skjedd en og en halv gang.men jeg har jo stusset litt på hvorfor han er så stressa over det. Han sier det er fordi han liker meg så godt, og ikke opplevd sånne følelser på 100 år. Han er en fyr som har ligget med ganske mange damer... så jeg syntes jo det er merkelig uansett. Ikke opplevd det før heller, at en fyr har holdt tilbake på det pga nerver og følelser... han er jo liksom over 30 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som utflod, kan komme av veldig mange ting, høres ut som han kunne hatt behov for et legebesøk. Vet ikke helt hvordan man kunne formidla det, men tror det hadde vært lurt for han.

Anonymkode: 34afd...115

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få tatt noen prøver av deg selv også ts, i tilfelle han har smittet deg med noen kjønnssykdom

Ja, skal skjekke meg. Men hva slags kjønssykdom kan dette eventuelt være ? 

Gjest #Rasshøl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okey, men hvordan ta det opp med han? Han er jo stressa nok for å ha sex i utgangspunktet... derfor det bare har skjedd en og en halv gang.men jeg har jo stusset litt på hvorfor han er så stressa over det. Han sier det er fordi han liker meg så godt, og ikke opplevd sånne følelser på 100 år. Han er en fyr som har ligget med ganske mange damer... så jeg syntes jo det er merkelig uansett. Ikke opplevd det før heller, at en fyr har holdt tilbake på det pga nerver og følelser... han er jo liksom over 30 år. 

Jeg håper dere bruker kondom? Dere trenger begge å teste dere, for sikkerhetsskyld. 

Det er bare å si; Testa deg i det siste, eller? Du merker sikkert fort om han er ærlig eller uærlig. Be han teste seg, eller dropp han. 

Du vil ikke ha gonoré som er resistent mot antibiotika og dermed ha grønn utflod resten av livet. 

AnonymBruker
Skrevet

Sæden lukter sterkere: Det skilles ut mer spermin i sædvæsken, noe som kan skyldes inflammasjon i prostata.

Sæden lukter "annerledes": Visse kjemikalier i matvarer kan opptre i konsentrert form i sæden (hvitløk, og visse krydder). Dette kan til en viss grad påvirke hvordan sæden lukter.

Sæden lukter fisk: Gardanella, en bakterie som gir fiskeaktig lukt ved vaginalinfeksjon hos kvinner, kan gi en lignende lukt når den kommer i kontakt med sæd.

Sæden lukter råttent/kvalmt: Kan skyldes infeksjoner av anaerobe bakterier i kjønnskjertlene.

https://www.dagbladet.no/tema/lukt-og-farge-pa-saeden-avslorer-helsa/63471908

Han MÅ til lege. Vis han denne artikkelen

• Liker 2
Gjest #Rasshøl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sæden lukter sterkere: Det skilles ut mer spermin i sædvæsken, noe som kan skyldes inflammasjon i prostata.

Sæden lukter "annerledes": Visse kjemikalier i matvarer kan opptre i konsentrert form i sæden (hvitløk, og visse krydder). Dette kan til en viss grad påvirke hvordan sæden lukter.

Sæden lukter fisk: Gardanella, en bakterie som gir fiskeaktig lukt ved vaginalinfeksjon hos kvinner, kan gi en lignende lukt når den kommer i kontakt med sæd.

Sæden lukter råttent/kvalmt: Kan skyldes infeksjoner av anaerobe bakterier i kjønnskjertlene.

https://www.dagbladet.no/tema/lukt-og-farge-pa-saeden-avslorer-helsa/63471908

Han MÅ til lege. Vis han denne artikkelen

Så bra du delte denne. 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene... jeg blir nervøs jeg. Aldri hatt noe kjønssykdom før.. nei vi brukte ikke kondom. Det har jeg aldri brukt før 🙄 jada  vet det er dumt. Men jeg får ikke noe særlig ut av sex med kondom føler jeg, da kan jeg like gjerne bruke en dildo. Friksjon og alt blir ikke det samme med kondom. Og nærheten blir ikke akkurat 100%. Jeg skal ihvertfall raskt til øegen, ikke at jeg har noe lukt eller andre rare ting der nede da. Jeg er helt fin. Kan symptomer på sånn gonore f.eks komme etter en stund ? Det er nå 4 dager siden sist.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene... jeg blir nervøs jeg. Aldri hatt noe kjønssykdom før.. nei vi brukte ikke kondom. Det har jeg aldri brukt før 🙄 jada  vet det er dumt. Men jeg får ikke noe særlig ut av sex med kondom føler jeg, da kan jeg like gjerne bruke en dildo. Friksjon og alt blir ikke det samme med kondom. Og nærheten blir ikke akkurat 100%. Jeg skal ihvertfall raskt til øegen, ikke at jeg har noe lukt eller andre rare ting der nede da. Jeg er helt fin. Kan symptomer på sånn gonore f.eks komme etter en stund ? Det er nå 4 dager siden sist.

Ikke bekymre deg om kjønnsykdommer. Jeg gjetter at det er dette (fra linken over) "Sæden lukter råttent/kvalmt: Kan skyldes infeksjoner av anaerobe bakterier i kjønnskjertlene.". Du kan fortelle din fastlege om lukten hos han du hadde sex med, og spørre fastlegen om hva han tenker om det. I tillegg tar du prøver hos legen  for å avdekke eventuelle kjønnssykdommer for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...