Gjest Tamsi Skrevet 29. juli 2019 #21 Del Skrevet 29. juli 2019 Kommer an på hvor, og hvor mange som er der. Om jeg må være nær dem eller om jeg har mulighet til å ta avstand. På busstoppet er det greit, men ikke inne på bussen der man er tett på andre. Jeg har vært i avstandsforhold før og slikt fikk meg til å rase innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #22 Del Skrevet 29. juli 2019 Syns det er tegn på litt korte sosiale antenner, for å være ærlig. Kyss og klem og sånt er null stress, men å sitte ute i offentlighet og kline er bare pinlig. Det er privat oppførsel, på samme linje som å klippe tåneglene. Anonymkode: 44113...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #23 Del Skrevet 29. juli 2019 Hvorfor er det “pinlig”? Anonymkode: 2b6c7...2e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Del Skrevet 16 timer siden Jeg blir skikkelig kåt av å se folk kline. Anonymkode: cf6e0...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden Det er så sykt kleint 😅 Anonymkode: 21b1b...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden Tenker ikke så mye over det egentlig annet enn: Så koselig for dem 💕. Ser jeg et kjærestepar holder hender så tenker jeg: Så søtt 💕. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.7.2019 den 15.35): Syns det er tegn på litt korte sosiale antenner, for å være ærlig. Kyss og klem og sånt er null stress, men å sitte ute i offentlighet og kline er bare pinlig. Det er privat oppførsel, på samme linje som å klippe tåneglene. Anonymkode: 44113...ec8 Jeg vil mye heller se noen kline enn å klippe tånegler...😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå