Gå til innhold

Har du vektgrense for dates?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har man jo ikke faste pupper når man er overvektig.. De henger betraktelig. 

Anonymkode: ad9e5...a9f

Feil.

Anonymkode: d624c...c47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Alle er forskjellige

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Mine er faste og store og ikke hengete i det hele tatt tross overvekt!

Anonymkode: ed38e...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mine er faste og store og ikke hengete i det hele tatt tross overvekt!

Glemte å nevne at jeg har flat mage også, men stor rumpe og pupper da. Ingenting henger eller noe og jeg er 100 kilo og 170 cm høy!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De skal ikke veie mer enn 2/3 av min egen vekt. Så maks 70 kg. I tillegg helst like trent. Utrente og late damer utgår. Det og mangel på utdanning. 

Anonymkode: 07977...e71

Skrevet

Personlig synes jeg 30 kg for mye kan se veldig bra ut 👍, men da hvis dama tar vare på seg selv på andre måter. Ei velstelt, sprudlende dame med 30 kg ekstra ville vært mitt førstevalg anyday.

Men hvis grunnen var, potetgull, sjokolade og rød cola, og dagens bevegelser kun ble gjort for å gå ut på trappa for å ta en røyk blir situasjonen noe helt annet. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å nevne at jeg har flat mage også, men stor rumpe og pupper da. Ingenting henger eller noe og jeg er 100 kilo og 170 cm høy!!

Du har ikke flat mage om du er 100 kg.

Anonymkode: 7b460...715

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

30 kg overvektig som 19 åring er 60 kg overvektig som 40-åring dersom du ikke gjør noe med det.

Og dersom du regner overvekt fra høyeste BMI normal, og si at du er gjennomsnittlig høy, da veier du over 100 kg og er i "alvorlig fedme" kategorien. Så nei, for min del

Anonymkode: 5c68d...3ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 10.38, AnonymBruker skrev:

Kanskje det da er «my 400 pound life» programmet heter. Jeg har aldri faktisk sett på det, men tror at det kom frem av teksten hva jeg mente. Altså de som har en såpass størresle at bare det å gå er vanskelig. 

Anonymkode: 5f4d7...a27

Det er «my 600 ib life»

Anonymkode: 7114e...b36

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er «my 600 ib life»

Ibs, mente jeg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke flat mage om du er 100 kg.

Det har jeg! Alt på meg er fast, selv om jeg er 30 kilo overvektig. Ikke kom å fortelle meg hvordan jeg ser ut for det vet du ikke! Så drittlei folk som tror de vet alt her i verden! Alle mine kilo er plassert riktig på lår, rumpe og pupper. Har flat mage og smal midje!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg! Alt på meg er fast, selv om jeg er 30 kilo overvektig. Ikke kom å fortelle meg hvordan jeg ser ut for det vet du ikke! Så drittlei folk som tror de vet alt her i verden! Alle mine kilo er plassert riktig på lår, rumpe og pupper. Har flat mage og smal midje!

Bildebevis

Anonymkode: 5c68d...3ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja han skal være 189 cm høy og veien minst 100 kg ❤️

Anonymkode: 86b61...a89

AnonymBruker
Skrevet

Selv øvre del av "normalvekt" området er for mye i mine øyne. Også 30 kg oppå det igjen er jo ganske ekstremt.

Anonymkode: 9b667...180

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På 29.7.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170cm høy, og veide 58-60 kg før jeg fikk barn. Da var jeg svært tynn. Hofteben stikkende ut, og mannen min ler når han finner gamle klær jeg brukte. Dukketøy hevder han. Jeg hadde hofter og litt rumpe, men overkroppen var tynn. 

Anonymkode: 1d116...08f

58-60 kg når du er 170 cm høy er da på ingen måte "svært tynn". Det er en BMI på ca 20 som er midt i normalvekt området.

Selv er jeg mann, og når jeg var i førstegangstjenesten og frem til jeg var rundt 24 år så veide jeg rundt 60 kg og er 180-185 cm høy. Det regnes vel som undervektig, og jeg var en tynn spjæling. Men med 60 kg i førstegangstjenesten var jeg likevel i mitt livs form hvor jeg lett tok 3000 meter på under 12 minutter, tok 20 hangups, tok 60 pushups, tok 80 kg i max benkpress, husker ikke hvor mange situps men det var mange. Mens i dag er jeg snart i midten av 30 årene og veier 80 kg og er en slapp, lat sofapotet som ikke trener (utenom noen ekstremsport aktiviteter jeg holder på med) med elendig kondis, og som ikke kommer i nærheten av noen av de tidligere nevnte prestasjonene, bortsett fra at jeg vel fremdeles klarer 80 kg i benkpress (men det er vel ikke akkurat imponerende når jeg veier det samme).

Anonymkode: 9b667...180

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

(Over-)vekt er noe av det jeg vektlegger minst ved vurderingen av om en mann er noe for meg. Det er så mange ting som er viktigere! Humør, ærlighet, selvironi, at han er glad i dyr, at han tenker positivt, er sjarmerende, osv. 

Men jeg hadde ikke funnet en person med ekstrem overvekt (som i amerikanske serier) attraktiv. Ofte er jo de pleietrengende også, og det er nok vanskelig å kunne leve et normalt, for ikke å snakke om aktivt - liv. 

Anonymkode: 77a62...d57

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

du veier 100 (!!) kg. Du har ikke flat mage og smal midje. Magen din er kanskje «flat» i forhold til resten av kroppen din. Men du har ingen smal midje om du sammenligner den med normalvektige. Det er ganske sykt egentlig at noen som er 40 kg overvektig mener at de har smal midje, men ok tro det du vil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...