Gå til innhold

Strammere mage og rumpe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker tips til enkle øvelser jeg kan gjøre hjemme for å oppnå strammere mage og rumpe. Har ikke økonomi til treningsstudio. Er alene mor og student s0 har ikke mye tid til overs så det må være kjappe og effektive øvelser. 

Tusen takk for alle svar ❤️

Anonymkode: feee0...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

romaskin

Skrevet

Spis bra mat.

Da er 90% gjort.

Ellers florerer internett av "hjemmeøvelser". Ingenting av det er verdt noe hvis du ikke gir kroppen god mat, god søvn og behandler den med minimalt stress.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant! Prøver å la være å spise snacks, men må innrømme at jeg på kveldene av kjedsomhet går å kikker i skapene. Huff. Er så tungt vende de dårlige vanene. 

Skulle ønske jeg klarte å lage gode rutiner for meg selv og holde de. 

AnonymBruker
Skrevet

Er forresten 169 høy og 63kg. Er ikke tykk, men slapp i fisken etter graviditet. 

Før dette var jeg alltid tynn og sprek. Hadde et sunt forhold til mat, men noe har skjedd... :'/

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant! Prøver å la være å spise snacks, men må innrømme at jeg på kveldene av kjedsomhet går å kikker i skapene. Huff. Er så tungt vende de dårlige vanene. 

Skulle ønske jeg klarte å lage gode rutiner for meg selv og holde de. 

Du gjør det fordi du spiser feil næringssammensetning for din kropp :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk! Jeg må skjerpe meg. 

Om jeg ikke gjør noe nå så klarer jeg det aldri. 🙄  Må prøve å finne den indre styrken som holder det gående mer enn 3 dager.  

Gi meg styrke!!!! 😛

AnonymBruker
Skrevet

Kosthold og gå turer i terreng. 

Og når du klarer det kanskje bare 3 dager, klapp deg på skuldra for at du klarte de dagene, og ikke gi opp fordi du "tryna" en dag! Fortsett. Kjemp videre. Det er det de gjør de som klarer å nå målene sine, veien er aldri enkel. 

Anonymkode: 764ff...9ce

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk. Dere inspirere meg! 

Ønsker et bedre liv og at jeg kan føle meg vell. Dere er supre! Tusen takk😊

AnonymBruker
Skrevet

Har du testet YouTube? Selv søker jeg etter "30 min workout", syns det er helt topp og mange bra øvelser.

Anonymkode: b50eb...169

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet YouTube? Selv søker jeg etter "30 min workout", syns det er helt topp og mange bra øvelser.

Anonymkode: b50eb...169

Der var en super god idé ! Takk! Skal sjekke det ut. Rart jeg ikke har tenkt på det før 🤣

Skrevet

Appen SWEAT med Kayla Itsines. Sjekk henne ut på Instagram. Mange som har funnet treningsglede gjennom henne. Jeg trener gruppetrening to ganger i uka (styrke), men henter inspirasjon til hjemmeøvelser fra henne. Lagt opp til hjemmetrening og overkommelige økter. 

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Der var en super god idé ! Takk! Skal sjekke det ut. Rart jeg ikke har tenkt på det før 🤣

Jeg bruker styrkeprogram fra fitbit coach. Fint når man begynner fra fiskepuddingnivå. Har blitt strammere og sterkere. 

Og kast alt fristende snadder ut av huset! 

Anonymkode: f2e6e...566

AnonymBruker
Skrevet

Burpees er ganske effektivt for store deler av kroppen. :)

Anonymkode: 34fdb...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...