Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet i.i
Skrevet

De forsterker ikke hverandre som noen av dere sier. De virker på forskjellige systemer i kroppen og har dermed virkning på smertene fra forskjellig kant. Dette har ikke noe med forsterkende effekt å gjøre, men kun å gjøre med at de har ulik virkningsmekanisme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok jo 2 paracet og en voltaren i går, og jeg merket ingenting angående sløvhet i h vertfall. Smertene ble heller ikke borte..som vanlig :roll:

Gjest borghild
Skrevet

Blande voltaren og paracet gir en fantastisk følelse av ro!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
btw, sløv av å blande paracet og voltaren? Det har jeg virkelig aldri hørt om før.. Sikker på at du ikke tror disse medikamentene er litt sterkere enn de virkelig er? :wink:

Eføy, jeg var i praksis på gastro-kirurgisk avdeling og der var det mange pasienter med gallesteinsproblematikk. De fikk ganske mye sterkere saker enn voltaren. Gallestein er jo forbundet med meget sterke smerter.

Jeg fikk også Voltaren da jeg hadde gallestein og også en venninne av meg så det er nok ganske vanlig. Jeg ble sløv av det, mest fordi jeg nesten aldri tar smertestillende ellers. Smertestillende fungerer forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...