Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Uff, så skjedde det!

Jeg glemte (nok en gang) å trekke lapp for 2 timers fri parkering på CC Vest. Denne gangen gikk det ikke bra - så det ble bot gitt :cry:

Jeg kan bevise at jeg ikke sto der over 2 timer, så egentlig skulle jeg jo ikke betale parkeringsavgift - men så glemte jeg altså å sikre meg "bevis-lappen" på når jeg kom. IRRITERENDE :-x :grine:

Er det noen som har prøvd å klage på slike bøter????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo at man skal må ha parkeringslapp, så jeg vet ikke helt hva du tenker du kan klage på?

Gjest Xavia
Skrevet

Nei, jeg tror heller ikke det er noen vits i å klage. Står det at du skal ha lapp, og du ikke har det, vel så er boten fortjent, spør du meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dessverre ingen sympati. Når du er så heldig å ha gratis parkering i 2 timer, er det kanskje ikke for mye forlangt at du følger reglene og henter den lille dumme lappen?

Hensikten er jo at kontrollører skal kunne sjekke at ikke noen bruker p-plassene som langtidsparkering.

Du bør vel bare være glad til for ikke å ha fått bot de andre gangene du har glemt det. PS: Etter dette husker du det vel?

Alternativet er å boykotte hele CCVest, men det vil du kanskje ikke?

Gjest Violetta
Skrevet

Synes du blir dømt temmelig hardt her inne. Skjønner godt at det er fort å glemme, men etter dette har du sikkert lært. :)

Skrevet

Siden du ikke har hentet lappen så slipper du desverre ikke unna. Hadde du hentet lapp og lagt den "oppned" så kan du slippe unna. Vaktene tar bilde av bilen og noterer evnt. det nr. som står på baksiden av "oppned" lappen og hvis den er gyldig i tidspunktet du fikk boten så burde du slippe unna.

Jeg (les: min datter) har gjort dette ved et par anledninger på samme kjøpesenter, men sist gang fikk jeg beskjed om at dette ikke godtas lenger. De har "registrert" begge bøtene på bilen min og derfor kan jeg ikke klage neste gang fikk jeg beskjed om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...