AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Går bhg lærer, og var litt uheldig med en skriftlig eksamen. Den er del en av to eksamener hvor jeg fikk A på del to som teller 40%, resultert i D på vitnemålet. Jeg har mammapermisjon, og har ett halvt år igjen. Jeg har hatt krevende studietid med vanskelig graviditet, og føler jeg allerede har brukt mye tid til å ta en eksamen forje halvår kombinert med babytid, fordi jeg gikk glipp av den i den vanskelige graviditeten. Burde jeg ta opp skriftlig del som teller 60% for å kanskje få en C eller B på vitnemålet med hard jobbing, eller tenker dere jeg burde begynne å lese på ledelse og bachelor for å få gode karakter på det? Det er jo krevende med to barn og studier, og usikker på om det er gunstigst for meg å forberede meg på siste halvår, fremfor å forberede ett fag. Blir man spurt om vitnemålet? Jeg kan jo printe ut fra studentweb at jeg fikk A muntlige delen, og forklare. Anonymkode: 2c6a5...67b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har altså ett halvt år hjemme til. Som jeg kan bruke på å enten få ett forsprang på siste halvår, forbedre ett fag ELLER ha helt fri med barnet. Anonymkode: 2c6a5...67b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Jeg ville ikke stresset med å ta opp eksamen. Anonymkode: ccaa0...bdb
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Er i samme tvil selv, om å forberede en karakter eller ikke. Fikk også D. Har nå bestemt meg for å la det være. Er alt for mye stress med alt annet, og bedre å prioritere nye fag, og satser heller på å få bra karakterer i disse. Anonymkode: 23ac9...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå