AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 La meg si det enkelt. Det er et ubestridelig faktum at nordmenn vil bli en mindre og mindre del av befolkningen. Befolkningen blir også blandet ut. Jeg synes dette er trist, fordi jeg mener vår genetiske og kulturelle arv har stor verdi. Jeg blir trist av at denne forsvinner er visner. Generelt er det en tendens at menn bryr seg mer om dette enn kvinner, det er det jeg kan observere. Hva kan være årsaken til dette? Anonymkode: 4ac38...346 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva kan være årsaken til dette? Anonymkode: 4ac38...346 Kvinner har lettere for å finne sin plass i en ny inn-gruppe enn menn har. Anonymkode: c2bdb...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Og kvinner bør fratas stemmerett ikke sant? En ting jeg lurer på med deg ts, som jeg har lurt på helt siden du begynte med disse "kvinner ødelegger samfunnet"-trådene; Er du innvandrer selv? Anonymkode: 36d7d...5a2 3
Gjest #Rasshøl Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Nei, jeg tenker på det sjæl. Da jeg bodde i Oslo opplevde jeg at vi fra vestkanten er stolte av å være nordmenn, mens de på Oslo Øst er helt motsatt. Jeg syns det er alt for mange flyktninger og utlendinger generelt i Norge. Jeg personlig skal og vil ikke ha barn, men hvis dette var et ønske skulle faren vært fullblods norsk. Jeg er ikke det, men er født i Norge er over 60% norsk.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Det er mye tyskere og polakker som kommer også, er dette like ille? Politikerne må gjøre noe da, det er ikke kvinner som skal ha skylden. Og slik status jag det har blitt i Norge så kan innvandrere ta jobbene nordmenn ikke vil ha. Anonymkode: 20415...9ed
Chiyo Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 (endret) Kanskje kvinner er smarte nok til å se på en person som noe annet enn en kjøttklump med ben. Er det bare gener du bryr deg om, TS? Hva med individet? Endret 28. juli 2019 av Chiyo 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, Chiyo skrev: Kanskje kvinner er smarte nok til å se på en person som noe annet enn en kjøttklump på ben. Er det bare gener du bryr deg om, TS? Hva med individet? Du kan faktisk se på noen som individer, selv om du ønsker å bevare noe godt. Du trenger ikke å la noe gå tapt for det. Anonymkode: 4ac38...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, Chiyo skrev: Kanskje kvinner er smarte nok til å se på en person som noe annet enn en kjøttklump på ben. Er det bare gener du bryr deg om, TS? Hva med individet? Der bekrefter du jo at du som kvinne ikke bryr deg om nasjonen. Anonymkode: c2bdb...cc3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 Ser ikke noe problem i at samfunnet utvikler og endre seg og at vi blir internasjonale. Anonymkode: 7acc6...aa3 6
Gjest #Rasshøl Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe problem i at samfunnet utvikler og endre seg og at vi blir internasjonale. Anonymkode: 7acc6...aa3 Internasjonale? Vil du at Norge skal bli som USA?
stan Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg si det enkelt. Det er et ubestridelig faktum at nordmenn vil bli en mindre og mindre del av befolkningen. Befolkningen blir også blandet ut. Jeg synes dette er trist, fordi jeg mener vår genetiske og kulturelle arv har stor verdi. Jeg blir trist av at denne forsvinner er visner. Generelt er det en tendens at menn bryr seg mer om dette enn kvinner, det er det jeg kan observere. Hva kan være årsaken til dette? Anonymkode: 4ac38...346 Kan du gi eksempler på hvordan du mener vi bør ta vare på vår genetiske og kulturelle arv? Gjerne si litt om hva som er viktig å ta vare på. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe problem i at samfunnet utvikler og endre seg og at vi blir internasjonale. Anonymkode: 7acc6...aa3 Verden hadde vært akkurat like internasjonal om innvandrerne aldri kom. Alt som skjer er at verden blir mindre mangfolding. Anonymkode: 4ac38...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, stan skrev: Kan du gi eksempler på hvordan du mener vi bør ta vare på vår genetiske og kulturelle arv? Gjerne si litt om hva som er viktig å ta vare på. Det kan enkelt gjøres ved å ikke tillate en mer eller mindre fri flyt av folk. Som oftest gjennom bakveier som asylsystemet. Et system som er blitt utvidet til å gjelde alle personer som har mindre inntekt enn medianen i Norge. Anonymkode: 4ac38...346 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #14 Skrevet 28. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg si det enkelt. Det er et ubestridelig faktum at nordmenn vil bli en mindre og mindre del av befolkningen. Befolkningen blir også blandet ut. Jeg synes dette er trist, fordi jeg mener vår genetiske og kulturelle arv har stor verdi. Jeg blir trist av at denne forsvinner er visner. Generelt er det en tendens at menn bryr seg mer om dette enn kvinner, det er det jeg kan observere. Hva kan være årsaken til dette? Anonymkode: 4ac38...346 Jeg bryr meg om det og er kvinne. Kjenner også flere andre kvinner som bryr seg om det. Tror det er kjønnsuavhengig men kommer mer an på om folk følger med på det som skjer. Ikke bare i Norge men i verden. Mange gidder ikke følge med. Anonymkode: c28c7...444 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #15 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, stan skrev: Kan du gi eksempler på hvordan du mener vi bør ta vare på vår genetiske og kulturelle arv? Gjerne si litt om hva som er viktig å ta vare på. Et viktig aspekt med å ta vare på vår genetiske arv er at vi er tilpasset landet vi lever i. Samt at felles genetisk arv gir mer medfølelse mellom individene. Det er noe godt. Anonymkode: 4ac38...346 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #16 Skrevet 28. juli 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg si det enkelt. Det er et ubestridelig faktum at nordmenn vil bli en mindre og mindre del av befolkningen. Befolkningen blir også blandet ut. Jeg synes dette er trist, fordi jeg mener vår genetiske og kulturelle arv har stor verdi. Jeg blir trist av at denne forsvinner er visner. Generelt er det en tendens at menn bryr seg mer om dette enn kvinner, det er det jeg kan observere. Hva kan være årsaken til dette? Anonymkode: 4ac38...346 Pga thaikvinnene mener du? Er det norske kvinner som henter koner? Anonymkode: 10f9d...2e4 1
HalldirV2 Skrevet 28. juli 2019 #17 Skrevet 28. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe problem i at samfunnet utvikler og endre seg og at vi blir internasjonale. Anonymkode: 7acc6...aa3 Helt uenig. Jeg synes det er viktig å ta vare på norsk kultur. 3
Gjest ThotSlayer Skrevet 28. juli 2019 #18 Skrevet 28. juli 2019 De bryr seg om seg selv først, så jeg vil tro de ikke har kapasitet til å tenke på noe større
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #19 Skrevet 28. juli 2019 Jeg synes det er viktig fordi det er kjent at man har mer tillit i samfunnet når man har lik kultur, de har jo forsket på de nordiske landene og hvorfor vår kultur er fredelig, og de sier at dette er grunnen. Høy tillit i samfunnet. Men hva skjer når dette gradvis endrer seg? Må jo være lov å diskutere konsekvensene fordi vi vet faktisk ikke. Med det sagt tror jeg mange europeiske kulturer er kompatible med hveranddre. Anonymkode: 10f9d...2e4 2
Gjest Solkremen Skrevet 28. juli 2019 #20 Skrevet 28. juli 2019 Kan bare svare for meg selv, men jeg bryr meg ikke stort. Mennesker er mennesker, og så lenge jeg har ‘mine’ rundt meg så spiller resten av befolkningen ingen rolle for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå