Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Jeg og elskeren har et fantastisk sexliv, vi har våre stillinger som vi begge nyter, men jeg tenkte jeg skulle være litt føre var, og ikke la det gå noen rutine i aktivitetene Kom med deres beste stillinger! evnt også øvrige triks..
Gjest engelX Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Hei...stillinger er spennende..vi har også et fantastisk og veldig spennende seksualliv,det fordi vi er utrolig trygge på hverandre...min beste er å stå på knærne i senga,eller på knærne på armlenene på en stol,eller henge i en loveswing.. Er enig med deg i det at det ikke skal bli en vane..men jo bedre man kjenner hevrandre og tørr,jo mindre er sjansjen for at det blir en vane*S*
Vibs Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Hun sitter på huk over han (hennes fotsåler i madrassen på hver side av hans hofter).
Innocent Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Jeg liker veldig godt bakfra, men i riktig hull selvfoelgelig..!
Gjest seroxata Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 jeg er en sucker for doggystyle kombinert med å bli rusket i håret! AAI;D
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #6 Skrevet 10. mai 2005 Mine favoritter: At jenta sitter øverst men feil vei, og gjerne litt foroverlent så jeg kan "hjelpe til" om jeg ønsker. At jeg står på knærne rett foran henne og presser beina hennes bakover, et SINNSYKT syn og en like SINNSYK følelse, hun blir også VELDIG bunna, for de som liker det. Denne er litt komplisert. Hun ligger på en måte som i fosterstilling, mens jeg ligger på siden med ansikt mot ansikt og mitt lem når da hennes kjønn og hun har sine bein på mine skuldre.. Hvis du tenker deg at jenta ligger på siden og presser beina sine mot hodet, blir nesten som en skje-stilling, bare at jeg ligger med ansikt mot ansikt og ikke bak henne. At jeg halveis sitter oppover veggen med dyner og puter bak meg mens hun sitter oppå. Både med ansikt mot ansikt og andre veien. At hun står og lener seg over en stol/sofa/kjøkkenbenk mens jeg står bak og kjører på. At hun ligger på ryggen med sprikende bein med fotsålende i senga mens jeg ligger på siden og peiser på. Igjen lignende skje-stillinga bare at hun er på rygg. Denne er faktisk helt genial da jeg nærmest kan holde på ubegrenset uten at noen av oss blir slitne, holder fast i beina hennes og får støta skikkelig. At jeg ligger over henne og presser beina hennes så langt ned mot ansiktet hennes jeg greier og bruker de til å holde meg oppe mens hele kroppstyngden presser penis inn i henne, dypere støt får du ikke... At hun ligger halveis på magen/sida med en fot rett ned og den andre så langt "opp" hun greier, så sitter jeg med 1 fot på hver side av hennes fot som går rett ned og har fri tilgang på kjønnet hennes. Får enda bedre tilgang hvis jeg holder hennes andre fot opp, eller bygger den opp med puter/dyner. Også en genial stilling du ikke blir så alt for sliten av. Hvis dere ikke har gjort det, prøv også en 69 med mannen øverst, herlig.. Det var de jeg kom på i farten, variasjon fryder!
Laina Skrevet 10. mai 2005 #7 Skrevet 10. mai 2005 jeg er en sucker for doggystyle kombinert med å bli rusket i håret! AAI;D :enig_animasjon:
Vibs Skrevet 10. mai 2005 #8 Skrevet 10. mai 2005 hi hi :enig_animasjon: he he...synes bare denne smily'en passer så godt i denne tråden hilsen barnslige meg
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #9 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har kun sex i misjonærstilling og det funker bra for meg. Liker ikke å ligge i alle slags stillinger.
-Fisken- Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 Den beste stillingen: Begge ligger på siden, i fosterstilling. Jenta forerst, med det ene benet bøyd opp. Doggie ekke så ille det heller (seff i riktig hull.)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #11 Skrevet 11. mai 2005 Forfra, bakfra, nedenfra og ovenfra, samt fra siden. Misjonærstillingen, skjestillingen, fjellklatrerstillingen (Woman on top), KrF-stillingen (kvinnen underlagt mannen) og ikke minst fengselsbetjentstillingen.
Gjest Formosiss Skrevet 11. mai 2005 #12 Skrevet 11. mai 2005 Vi har en "avansert" en hvor vi ser ut som en Y sett ovenfra, bare at vi ligger på siden. Eh, jah. Vanskelig å forklare, men den er i alle fall herlig. Det er heller ikke så verst å sitte baklengs på ham; på stol, i sengen osv. Doggystyle kan være godt, men jeg liker ikke så veldig godt å kjenne ting dunke mot diverse organer ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå