Gå til innhold

Gratis og grei app til å lagre passord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag bruker jeg en side på notater på min iPhone der jeg skriver inn brukernavn og passord på ulike sider, appen etc. 

MEN jeg skulle gjerne hatt en app som er låst med kode eller fingeravtrykk til å lagre alt dette i. Hvis man kommer inn på telefonen min så ligger jo alt åpent på notater. 

Jeg vil ha en app som er gratis, ser at mange er gratis å laste ned, men fort må man kjøpe ett abonnement. Er det noen som har erfaringer???

Anonymkode: dd3d1...04c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan telefon har du? 

Anonymkode: 157f7...69c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan telefon har du? 

Anonymkode: 157f7...69c

Det står: på min iphone...

Anonymkode: f4d3b...047

Skrevet

Jeg bruker gratisversjonen av LastPass. Fordelen er jo at du alltid har tilgang til passordene dine uansett hvor du er. 

https://www.lastpass.com

Du må ikke kjøpe et abonnement på denne, den har god nok funksjonalitet i gratisversjon hvis du bare skal erstatte en tekstfil.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Idag bruker jeg en side på notater på min iPhone der jeg skriver inn brukernavn og passord på ulike sider, appen etc. 

MEN jeg skulle gjerne hatt en app som er låst med kode eller fingeravtrykk til å lagre alt dette i. Hvis man kommer inn på telefonen min så ligger jo alt åpent på notater. 

Jeg vil ha en app som er gratis, ser at mange er gratis å laste ned, men fort må man kjøpe ett abonnement. Er det noen som har erfaringer???

Anonymkode: dd3d1...04c

Har du nyere iPhone er det jo nok å ha fingeravtrykk for å åpne tlf. Lagrer selv en del brukernavn/passord på tlf, men ikke i notater eller egen app. Er lurere måte å gjøre det på, uten at noen tenker på å leite akkurat DER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...