AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 I morgen fyller jeg 26 år og i den anledningen ønsker jeg å kjøpe en gave til min mor som gikk gjennom en stor dag for 26 år siden. noen tips til hva jeg kan kjøpe? Hun er litt under 60 år og elsker parfymer, men hun har så mange. Innafor å kjøpe en til, eller blir det kjedelig? Hun elsker også gull, så kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gullbutikk og se om jeg finner noe fint der? synes man burde sette mer pris på moren sin på en selv bursdag. Ja, vi ble født denne datoen, men det er våres mødre som gjorde jobben. Angrer på at jeg ikke kom på denne ideen for lenge siden, slik at det kunne ha vært en tradisjon og noe hun kunne se fram til. Jaja, får vel bli en tradisjon fra må da 🙂 Anonymkode: f0e3c...ae6 1
Tibbie Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Noe personlig fra gullsmeden er neppe galt! Kanskje noe inngravert, eller et mammaarmbånd? Tror at de kun selges på nettet, og da er det jo for sent. Men siden det er en veldig personlig gave, så passer det jo med noe sånt!
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I morgen fyller jeg 26 år og i den anledningen ønsker jeg å kjøpe en gave til min mor som gikk gjennom en stor dag for 26 år siden. noen tips til hva jeg kan kjøpe? Hun er litt under 60 år og elsker parfymer, men hun har så mange. Innafor å kjøpe en til, eller blir det kjedelig? Hun elsker også gull, så kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gullbutikk og se om jeg finner noe fint der? synes man burde sette mer pris på moren sin på en selv bursdag. Ja, vi ble født denne datoen, men det er våres mødre som gjorde jobben. Angrer på at jeg ikke kom på denne ideen for lenge siden, slik at det kunne ha vært en tradisjon og noe hun kunne se fram til. Jaja, får vel bli en tradisjon fra må da 🙂 Anonymkode: f0e3c...ae6 Sikkert en hyggelig tanke, men det er nok likevel noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Det er din bursdag, ikke din mors. Da syns jeg det er bedre å markere morsdagen ordentlig. Og gjerne med et smykke, en weekendtur for dere to, en tur i operaen en dag på spa, eller hva som helst hun måtte like eller ønske seg. Anonymkode: d79c9...b42 5
Maleficenta Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I morgen fyller jeg 26 år og i den anledningen ønsker jeg å kjøpe en gave til min mor som gikk gjennom en stor dag for 26 år siden. noen tips til hva jeg kan kjøpe? Hun er litt under 60 år og elsker parfymer, men hun har så mange. Innafor å kjøpe en til, eller blir det kjedelig? Hun elsker også gull, så kanskje jeg skal ta meg en tur innom en gullbutikk og se om jeg finner noe fint der? synes man burde sette mer pris på moren sin på en selv bursdag. Ja, vi ble født denne datoen, men det er våres mødre som gjorde jobben. Angrer på at jeg ikke kom på denne ideen for lenge siden, slik at det kunne ha vært en tradisjon og noe hun kunne se fram til. Jaja, får vel bli en tradisjon fra må da 🙂 Anonymkode: f0e3c...ae6 Liker hun hudpleieprodukter? Hva med et gavesett fra Rituals?
Maleficenta Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en hyggelig tanke, men det er nok likevel noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Det er din bursdag, ikke din mors. Da syns jeg det er bedre å markere morsdagen ordentlig. Og gjerne med et smykke, en weekendtur for dere to, en tur i operaen en dag på spa, eller hva som helst hun måtte like eller ønske seg. Anonymkode: d79c9...b42 Litt enig med den. 1
Gjest Kendall Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Det høres ut som en fin ting å gjøre... Takk for ideen, skal gjøre det samme på min bursdag 😅
Maleficenta Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 3 minutter siden, Tibbie skrev: Noe personlig fra gullsmeden er neppe galt! Kanskje noe inngravert, eller et mammaarmbånd? Tror at de kun selges på nettet, og da er det jo for sent. Men siden det er en veldig personlig gave, så passer det jo med noe sånt! Ja www.mittnavnesmykke.no. Der er det mye slikt fint
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 7 minutter siden, Emblja skrev: Noe dere kan gjøre sammen! Hun er dessverre bortreist og kommer ikke før om en uke 😞 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert en hyggelig tanke, men det er nok likevel noe av det dummeste jeg har hørt på lenge. Det er din bursdag, ikke din mors. Da syns jeg det er bedre å markere morsdagen ordentlig. Og gjerne med et smykke, en weekendtur for dere to, en tur i operaen en dag på spa, eller hva som helst hun måtte like eller ønske seg. Anonymkode: d79c9...b42 Greit å ikke være enige, men «noe av det dummeste du har hørt på lenge»? Seriøst? På morsdagen tenker jeg alle søskene kan gjøre noe sammen med mor som en familie. Så for å si det som deg «nei takk, den ideen var noe av det dummeste jeg har hørt på lenge».. ser du hvor feil det blir å svare noe så patetisk? Anonymkode: f0e3c...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå