Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen som har erfaring med disse klistremerkene til barna? 
https://www.rettsko.no/

Mine to yngste sliter en del med å ta rett sko på rett fot. De klager ofte på at de har vondt i beina men skjønner ikke selv at de har feil sko på feil fot... Dette kan vel også være skadelig for barnas føtter osv?

Vottene er geniale, men vi har ikke prøvd klistremerkene enda.

Takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gjest2013 skrev:

Hei! 

Er det noen som har erfaring med disse klistremerkene til barna? 
https://www.rettsko.no/

Mine to yngste sliter en del med å ta rett sko på rett fot. De klager ofte på at de har vondt i beina men skjønner ikke selv at de har feil sko på feil fot... Dette kan vel også være skadelig for barnas føtter osv?

Vottene er geniale, men vi har ikke prøvd klistremerkene enda.

Takk for svar på forhånd!

Ja, du her har virkelig noen funnet en måte å tjene penger på. 

Du kan like godt sette tusjmerker inne i skoene og lære barna at tusjmerket enten skal peke utover eller at de skal møte hverandre på midten. 

Selv jeg :)  klarer å ta enkelte sko på feil fot, når ting går fort. Klistremekrer hjelper ikke på hastverk. 

Vondt i beina er et klart signal om at skoene ikke passer på beina. Her bør de voksne bli flinkere til å kontrollere barnas sko  

Hvor gamle er de små håpefulle?

Anonymkode: fe5fc...d7b

• Liker 3
Skrevet

Hei og takk for svar!

To gutter på 3 og 5 år.
De klager ofte på vondt i beina når jeg henter i barnehagen, grunnet feil sko på feil fot... Eldstemann skjønner som oftest at han da må bytte sko, men ikke minsten.

Har forsøkt å tegne piler i skoene, men det går bare vekk etter et par dager. De forstår pilene veldig godt, så er kanskje verdt et forsøk med klistremerkene?!

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å la de få velge et klistremerke selv som du deler i to og stapper oppi?

Anonymkode: 56864...8c5

• Liker 1
Skrevet

Ikke dumt.

Men om jeg allerede skal klistremerker, så er det vel best å gå for Rettsko klistremerkene. Mtp at de sikkert har sterk nok lim til å holde en god stund i skoene

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gjest2013 skrev:

Ikke dumt.

Men om jeg allerede skal klistremerker, så er det vel best å gå for Rettsko klistremerkene. Mtp at de sikkert har sterk nok lim til å holde en god stund i skoene

Du er så bestemt på disse klistremerkene fra Rettsko, og laget deg til og med en bruker for å spørre om synspunkter.... Dette er så åpenlyst reklame og det er ikke lov her inne, så jeg rapporterer tråden din. 

Anonymkode: e0ee9...c77

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dersom barna dine klager over vondt i føttene pga. feil sko på feil fot må du ta en prat med barnehagen og be de sjekke at rett sko er på riktig fot! 

Å klippe et klistremerke i to og sette en del i hver sko er et velkjent triks. Dersom du er bekymret for at limet ikke skal holde kan du bruke en av merkelappene du alt har for å merke barnas klær i barnehagen, og sette hver del på innersålen ved fotbuen. Evt. bør tekstiltusj holde en stund. 

Anonymkode: df278...53c

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar!

Vi prøver å klippe opp noen klistremerker vi har liggende, og ser hvordan det går :)

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er så bestemt på disse klistremerkene fra Rettsko, og laget deg til og med en bruker for å spørre om synspunkter.... Dette er så åpenlyst reklame og det er ikke lov her inne, så jeg rapporterer tråden din. 

Anonymkode: e0ee9...c77

Hvilke reklame snakker du om?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gjest2013 skrev:

Hvilke reklame snakker du om?

Du registrerer deg som gjest og linker til et, godt mulig eget, foretak som vil tjene penger?

Anonymkode: bf888...6e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, Gjest2013 skrev:

Vottene er geniale

Er det ikke bare å klippe hull i votten sin da? Hvorfor er det genialt å bruke 300 kr på votter med hull i?

Anonymkode: bf888...6e1

• Liker 2
Skrevet

Registrerte meg som gjest da jeg ikke kunne poste noe uten å være medlem.

Link gjerne til lignende nettsider som selger noe lignende :) 

Skrevet

Vi satte vanlige navnelapper og forklarte at når lappene rører hverandre så er skoene, eller vottene rett. 

Funker greit. 

Brukte tusjmerker først, men siden alt som skal være med i barnehagen likevel skal navnes... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi fikk noen slike klistremerker på en messe noen år tilbake. Disse fungerte ypperlig. Har ikke kjøpt flere i ettertid da guttungen ikke hadde behov for det i sine nye sko.

Anonymkode: 5aa40...de0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...