Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Hei. Huff, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke er noe messenger menneske. Det her hørses sikkert fælt ut, men jeg vil at maskinen skal starte opp og vise ikke pålogget!! også kan jeg logge meg på om jeg vil prate. Jeg slår maskine på og av hele tiden og det må jeg, så ike no eå gjøre med det, men det er så fælt at da ser folk at jeg logger meg på og et sekund etterpå er jeg ikek pålogget. Hvordan kan jeg starte opp og få messenger til å vise ikke pålogget?? Jeg synes det er så slitsomt å måtte chatte, så jeg håper noen kan vise meg dette, for jeg vil jo ikek være uhøfelig heller..
Cata Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Prøv Verktøy - Alternativer -Generelt og så av-huker du i boksen som sier at messenger skal starte automatisk.
Eføy Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Hvis du går inn på Verktøy og Alternativer, og deretter Generelt. Der kan du velge om MSN skal logge deg på automatisk når du starter windows og lignende. Huk av det som passer deg best der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå