Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva mye det er vanlig å få i lønnsøkning. Svar på disse spørsmålene:

Hvor mye fikk du i lønnsøkning? (Angi i prosent, eller oppgi hva du hadde i lønn før og etter lønnsøkning)

Er du fornøyd med lønnsøkingen? 

Anonymkode: 68d4a...b25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4,5 %

passe fornøyd, var jo generelle ikke høyt i bransjen i år så det var ok. Skulle egentlig få 3%, men forlangte noe mer pga oppnådde mål siste to år. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp 7000, som var ca 1,5%. Ikke fornøyd, selv om det var det beste på 4-5 år. Lønna holder ikke tritt med økningen i utgifter.

Anonymkode: e68c6...0aa

AnonymBruker
Skrevet

0 %

Anonymkode: 8a690...d53

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye fikk du i lønnsøkning? (Angi i prosent, eller oppgi hva du hadde i lønn før og etter lønnsøkning)

Er du fornøyd med lønnsøkingen? 

10 prosent.

Ja, jeg er fornøyd. (Driver for meg selv og følgelig ga meg selv denne økningen. Det ville ha vært trist og en smule forvirrende om jeg var misfornøyd da det er jeg som belsuttet det.)

Edit: En sketsj som beskriver mine styremøter:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, pautina skrev:

4,5 %

passe fornøyd, var jo generelle ikke høyt i bransjen i år så det var ok. Skulle egentlig få 3%, men forlangte noe mer pga oppnådde mål siste to år. 

Gikk du til sjefen og spurt om mer lønn. Siden du sa du fikk 4,5 % istedet for 3 %.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp 23,3% i år.

Anonymkode: e8e17...45a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

10 prosent.

Ja, jeg er fornøyd. (Driver for meg selv og følgelig ga meg selv denne økningen. Det ville ha vært trist og en smule forvirrende om jeg var misfornøyd da det er jeg som belsuttet det.)

Tror ikke det kalles det når NAV er eneste "kunde".

Anonymkode: 6c33b...8ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MortenMinstelønn said:

10 prosent.

Men det ble knallharde forhandlinger, eller? 😀

Anonymkode: e68c6...0aa

• Liker 3
Skrevet

Var vel en liten økning på 1,8%. Helt ok når lønnen er så god i utgangspunktet. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gikk du til sjefen og spurt om mer lønn. Siden du sa du fikk 4,5 % istedet for 3 %.

Ja gikk til min leder og nevnte oppnådde mål jeg syntes burde gjøre at det var min tur til å gå opp noe mer enn den flate alle fikk. Det skal nevnes st jeg jobber i privat bedrift hvor sikkert mange gjør sånn flere ganger i året... til meg å være var det veldig tøft:)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det ble knallharde forhandlinger, eller? 😀

Veldig! Jeg er en harding som arbeidstaker! Som arbeidsgiver hater jeg møter med meg selv. Puh.. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det kalles det når NAV er eneste "kunde".

Ok. Da vet jeg det. Learning all the time.

Skrevet

Fikk to prosent, og ser meg etter ny arbeidsgiver. Gidder ikke lønnsdiktat lenger.

Skrevet

Vi gikk vel opp 9500 kr i året hele hurven pga forbundet fikk igjennom en god generell økning. I de individuelle oppgjørene fikk jeg null, men det er forståelig da jeg var sykemeldt over halve året i fjor og er i mammaperm nå. Får også automatisk et lønnstrinn når jeg kommer på jobb igjen etter permisjon. Så det er greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk opp fra 650’ til 750’ 

Anonymkode: dd4ae...0d8

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk opp fra 650’ til 750’ 

Anonymkode: dd4ae...0d8

Skiftet jobb?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke all verdens, rundt 3 %. Men har en OK lønn i utgangspunktet, og har fått igjennom dekning av et lederutviklingsprogram som koster ca 150 000 det kommende året, pluss reise og opphold på fem samlinger på en uke hver. Så sånn sett fornøyd. 

Anonymkode: 558db...ba6

AnonymBruker
Skrevet

7,11%

Anonymkode: e43bd...ac8

AnonymBruker
Skrevet

3,1%

Anonymkode: 8ab90...0d2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...