98erjente Skrevet 28. juli 2019 #1 Del Skrevet 28. juli 2019 Hei! Hva er deres favoritt shampoo og balsam fra frisør som er drøy i bruk? jeg har slitt hår/tykt hår og lurer på hva jeg skal kjøpe. Har gode erfaringer med kerastase. Lukt har viktig betydning å😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 28. juli 2019 #2 Del Skrevet 28. juli 2019 Min favoritt er Joico K-PAK Colour Therapy. Har vekslet mellom denne og Joico Moisture recovery de siste 10-12 årene. Har prøvd enkelte andre innimellom, men ender alltid tilbake til en av disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg har prøvd shampo fra frisør, men synes de ikke er noe bedre enn de fra butikk. Forøvrig liker jeg godt shampoene fra Lush, spesielt de i fast form. De lukter kjempegodt! Anonymkode: f2ab1...769 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Rasshøl Skrevet 28. juli 2019 #4 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) I perioder hvor jeg ikke har psoriasis, bruker jeg en sjampo fra KMS California. Cosmica har også gode hårprodukter, men de fåes vel kun på apotek. Jeg glemte å nevne Korres, den fåes på vita blant annet, og det er ofte tilbud. Endret 28. juli 2019 av #Rasshøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 28. juli 2019 #5 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) Det er vanskelig å finne rett produkt, det er så mange. Endret 21. august 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Del Skrevet 28. juli 2019 Bruker shampo fra Rå Organics for tørt hår. Liker både saltshampoen, og balsamen. Bruker også balsam fra Reverie, veldig fornøyd med den også, lukter fantastisk. Anonymkode: decba...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 30. juli 2019 #7 Del Skrevet 30. juli 2019 Veksler mellom Oribe, en eller annen butikkjøpt sjampo og Big fra LUSH ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå