Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tenkte det hadde vært fint å komme i kontakt med andre som også skal begynne på NMBU i Ås.

Hva skal du studere?

Har du fått deg et sted å bo?

Jeg skal starte på en bachelor for å bli landskapsingeniør, og har fått meg studentbolig :) heldigvis!

Anonymkode: eda73...a27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så spennende! Ville du egentlig innpå Lanskapsarkitekt eller var det landskapsingeniør du ville på? Jeg studerer ikke på NMBU men på NTNU, der tar jeg fysisk planlegging (minner om byplanlegging studiet de har på NMBU). 

Anonymkode: d5816...f94

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så spennende! Ville du egentlig innpå Lanskapsarkitekt eller var det landskapsingeniør du ville på? Jeg studerer ikke på NMBU men på NTNU, der tar jeg fysisk planlegging (minner om byplanlegging studiet de har på NMBU). 

Jeg søkte egentlig bare på landskapsingeniør, men planen videre er å søke seg inn på master i L. Arkitektur. Om jeg klarer bacheloren! Var ikke helt sikker på om jeg var motivert nok for 5 år på skolebenken akkurat nå :)

Så gøy at du studerer det! Det ligner vel kanskje en del på min bachelor også.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg søkte egentlig bare på landskapsingeniør, men planen videre er å søke seg inn på master i L. Arkitektur. Om jeg klarer bacheloren! Var ikke helt sikker på om jeg var motivert nok for 5 år på skolebenken akkurat nå :)

Så gøy at du studerer det! Det ligner vel kanskje en del på min bachelor også.

Så greit du kan ta ta den masteren om du ønsker det😊 Jeg har enkelte landskaps fag ja. Synes utdanningen er spennende! Lykke til med flytting og studie! 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så greit du kan ta ta den masteren om du ønsker det😊 Jeg har enkelte landskaps fag ja. Synes utdanningen er spennende! Lykke til med flytting og studie! 

Tusen takk for det ☺️ lykke til du også!

AnonymBruker
Skrevet

Veterinær😊 Skal bo hjemme dette året før studiet flytter til Ås.

Anonymkode: 9ef64...6dc

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veterinær😊 Skal bo hjemme dette året før studiet flytter til Ås.

Anonymkode: 9ef64...6dc

Jeg begynner også på veterinærstudiet 😄 Bor i Oslo, og kommer nok til å prøve å pendle til Ås når studiet flytter ut!

Anonymkode: 4b0b3...96d

AnonymBruker
Skrevet

Åååh! Gratulerer med valg av verdens beste studiested!! Kjenner det bruser i Åsånden når jeg leser at dere skal få oppleve det stedet jeg elsket hele min utdanning! 

Anbefaler dere å engasjere dere på samfunnet og i UKA - så mye moro samtidig som du får venner for livet! ❤️

Anonymkode: af6c4...1a7

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åååh! Gratulerer med valg av verdens beste studiested!! Kjenner det bruser i Åsånden når jeg leser at dere skal få oppleve det stedet jeg elsket hele min utdanning! 

Anbefaler dere å engasjere dere på samfunnet og i UKA - så mye moro samtidig som du får venner for livet! ❤️

Anonymkode: af6c4...1a7

Så bra! Det gledet meg å lese dette 😊 jeg har også hørt mye positivt om NMBU. Hva studerte du?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med å komme inn på NMBU! Jeg studerte der selv, samme institutt som deg til og med - er landskapsarkitekt :)

Anonymkode: 8a46e...c26

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med å komme inn på NMBU! Jeg studerte der selv, samme institutt som deg til og med - er landskapsarkitekt :)

Anonymkode: 8a46e...c26

Takk for det 😁 gruer meg en del da!

siden denne tråden ikke "tok helt av" så tenkte jeg at jeg kunne avspore litt og spørre om det kreves gode mattekunnskaper når man går landskapsarkitekt?

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...