Gå til innhold

Hvordan få grov penis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer foretrekker som kjent grov penis. Men hva er egentlig det, og hvordan får jeg det?

Anonymkode: cd886...e77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bytt ut genene dine med gener som har informasjon som gjør at kroppen din bygger en grov penis istedet for en tynn en.

Anonymkode: 5f3e3...004

• Liker 4
Skrevet

Med grov penis menes tykk knudrete og mye tykke blodårer😍du kan ikke få dette, enten er du født med grov kuk eller ikke

• Liker 2
Gjest xfs367
Skrevet

Bruk grovt sandpapir på den med jevne mellomrom, sånn at du får arrdannelser. Men pass på at du lar sårene gro mellom hver gang. Som en ekstra bonus vil du da også få en litt tykkere penis.

Skrevet (endret)

Menn med grove peniser har herdet lillegutt med sandpapir, stålull og grus. Jeg ville begynt der. 

EDIT: Ser at xfs367 la ut tilsvarende tips samtidig som meg. Vedkommende har åpenbart god greie på dette. 

Endret av Akhenaton
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, barbent skrev:

mye tykke blodårer😍

Blodårer i resten av kroppen blir større ved hjelp av trening, så skulle ikke det også kunne gå an for peniser?

Anonymkode: b10e1...9f8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blodårer i resten av kroppen blir større ved hjelp av trening, så skulle ikke det også kunne gå an for peniser?

Om det hadde fungert hadde de fleste runket seg ihjel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Whistler skrev:

Om det hadde fungert hadde de fleste runket seg ihjel.

Å? Jeg tenkte mer på treningsøvelser for den, som da eventuelt resulterer i større behov for surstoff og dermed utvikling av tykkere blodårer i området. Finnes noen slike øvelser?

AnonymBruker
Skrevet

Vektløfting av noe slag kansje?

Skrevet

Hva med å operere inn implantat, vanlig i Thailand å gjøre dette ;D  Små gummikuler under huden xD

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å? Jeg tenkte mer på treningsøvelser for den, som da eventuelt resulterer i større behov for surstoff og dermed utvikling av tykkere blodårer i området. Finnes noen slike øvelser?

I rest my case.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Interessant, men penis er dessverre ikke en muskel som kan trenes. Kun et svamplegeme med en hinne rundt som setter en maksgrense for størrelse. Om så var tror jeg mange gutter hadde stått med hyssing rundt penis med et lodd i enden 😅

Endret av isw
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, isw skrev:

Interessant, men penis er dessverre ikke en muskel som kan trenes. Kun et svamplegeme med en hinne rundt som setter en maksgrense for størrelse. Om så var tror jeg mange gutter hadde stått med hyssing rundt penis med et lodd i enden 😅

Åja :sjenert: Men blodårene på penis, hvorfor er de såpass tykke når det ikke er muskler i penis? Fyller blodårene svamplegemet med blod?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vektløfting av noe slag kansje?

Det vil ikke funke. Det har ikke blitt mere synlige blodårer på lillekaren selv om resten av kroppen har blitt bombardert av det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja :sjenert: Men blodårene på penis, hvorfor er de såpass tykke når det ikke er muskler i penis? Fyller blodårene svamplegemet med blod?

Det du ser av blodårer på penis er vener som frakter blodet tilbake fra penis til kroppen. Hvis du kjenner på disse årene er det ikke puls i dem.

Arteriene som fyller penis ligger dypere. Ved ereksjon fylles svamplegemet mer fordi blodtilførselen øker gjennom at arteriene utvider seg. Det trengs en del blod til denne prosessen.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det vil ikke funke. Det har ikke blitt mere synlige blodårer på lillekaren selv om resten av kroppen har blitt bombardert av det.

Takk for informasjon :) 

Akkurat nå, isw skrev:

Det du ser av blodårer på penis er vener som frakter blodet tilbake fra penis til kroppen. Hvis du kjenner på disse årene er det ikke puls i dem.

Arteriene som fyller penis ligger dypere. Ved ereksjon fylles svamplegemet mer fordi blodtilførselen øker gjennom at arteriene utvider seg. Det trengs en del blod til denne prosessen.

Takk for informasjon :) 

Gjest bloody
Skrevet

Jeg har ståre årer i min, å jeg har runka mange mil. Begyn der.

AnonymBruker
Skrevet

TS. Jevn bruk av penisring vil øke tverrsnitt på penis sine vener. Men som med all okklusjon ikke overdriv. Les deg opp. 

Som med all annen trening så er det lurt å trene hver 3-4.dag. Det betyr maks 2 slike økter i uka. Dette og en bathmate penispumpe vil over tid kunne gi din penis et grovere uttrykk. Husk at sink, lav fett% og trening øker din evne til hard ereksjon. Men vit at lavkarbo er en potenskiller. 

Alt kan utvikles. Men ting tar tid. 

Anonymkode: 908e9...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut jelqing! Det er teknikker man kan bruke for å få større og tykkere penis, med gode, betydelige resultater :) 

Anonymkode: 424c1...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...