Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mulig at dette er et heeelt dumt spørsmål,men jeg lurer på om frukt og grønt har nesten samme virkning på huden hvis jeg bruker det som sniktsmaske som hvis jeg spiser det?

Ihvertfall....

Tomater og gulrøtter gir frisk hudtone

Agurk øker fuktighetsnivået i huden...

Hvis jeg da ta å moser en agurk og bruker den som maske-vil den virke fuktighetsgivende da?

Jeg har lite peiling på slike ting,jeg :oops:

Men hadde kanskje vært noen penger å spart :sjarmor: ..hvis det virker da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hørt at agurk skal være veldig bra :rosasmil:

Skrevet

Rasp opp litt agurk, press ut en del av saften(fra mosen) , bland det med noen ss naturell yoghurt.

Helt super hjemmelaget annsiktsmaske.

Huden blir myk og smidig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tips!

Så da var jeg ikke heelt på blåbærtur altså... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Honning i et tynt lag er også en kjempefin fuktmaske. Litt klissete, men effektiv. Særlig god er denne masken etter soling.

Skrevet
Honning i et tynt lag er også en kjempefin fuktmaske. Litt klissete' date=' men effektiv. Særlig god er denne masken etter soling.[/quote']

Hm, litt rart. Min hud blir tørrere etter honningmaske. :roll: Hvilken hudtype har du?

Gjest gjest1
Skrevet

Hm, litt rart. Min hud blir tørrere etter honningmaske. :roll: Hvilken hudtype har du?

Skrevet
Hm' date=' litt rart. Min hud blir tørrere etter honningmaske. :roll: Hvilken hudtype har du?[/quote']

Jeg har veldig tørr overhud. Honning/sukker virker jo slik at den binder fuktigheten i huden. Men det behøver jo ikke virke likt på alle.

Vi er forskjellige, ja. :enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...