Gå til innhold

Reise alene til syden, tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på 25 som vil til syden i år, men det er ingen som kan bli med meg denne gangen, så da tenker jeg å faktisk prøve å reise alene. Det må selvfølgelig ikke være  or party sted, det orker jeg ikke alene. Jeg tenker mer på et avslappende sted med mye sol, fine strender og spa som også er et trygt sted å reise alene til. Kan heller ikke være så veldig dyrt. 

Er det noen som har tips ? :)

Anonymkode: 8d85e...ae5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kroatia er veldig fint og har fine strender :)

Anonymkode: 1a80d...619

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 8d85e...ae5

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er jo hvordan man får organisert dette i ordnede og trygge former, som via et reiseselskap eller lignende, uten å måtte betale tillegg siden man bare er 1 person...?

(Hilsen annen jente som også har lyst til å reise på trygg ferie til "syden" alene)

Anonymkode: 0b7c3...d15

Skrevet

Følger denne siden jeg har samme planene, men alt er så himla dyrt eller supershabby når jeg leter.. 

Skrevet

Har samme planer jeg også! Men er åpen for å reise med noen om noen er interesserte, da det blir litt billigere og ikke minst mer sosialt. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare å bestille en chartertur til Granka. Enkelt, trygt og fint. 

Anonymkode: 6957d...e41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alene på Ving sine sunprime-hoteller - de er kun for voksne og har treningstimer.  

De er kanskje ikke så billige - vet Ving har noe som heter Ving Solo - da betaler man ikke ekstra for å bo alene.  Sjekk tilbudet på de - og evnt. om andre reiseselskaper har noe tilsvarende. 

Anonymkode: 30160...559

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 19.10, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo hvordan man får organisert dette i ordnede og trygge former, som via et reiseselskap eller lignende, uten å måtte betale tillegg siden man bare er 1 person...?

(Hilsen annen jente som også har lyst til å reise på trygg ferie til "syden" alene)

Anonymkode: 0b7c3...d15

Tomseng tillegg må du betale alle steder når du reiser alene. Alternativet er Airbnb. 

Hvor du vil og hva du vil oppleve styres imtillegg av kroner. Kanariøyene er en gjenganger der, særlig sen høst og vinter. 

Å reise alene har aldri vært noe problem for noen når de bare er innstilt på å være alene og ikke oppsøker mengder av alkohol og dårlig selskap. 

Anonymkode: 7fca4...0f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...