AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Bor pr i dag hos mamma i barndomshjemmet mitt pga jeg pendler mye og har ikke noe fast arbeidssted, men driver i forskjellige land og siden jeg ikke eier noe i Oslo så har jeg ikke råd til å leie. Men jeg vurderer å slutte med det jeg driver med og bare flytte til Oslo, for jeg er redd for at jeg er dømt til å være hos mamma dersom det faktisk blir slik jeg er redd for. Hun bor på et isolert sted med 2000 innbyggere og jeg er der så sjeldent jeg kan. Føler hele familien min blir feil for meg på en måte...da de vil ha et slik liv og jeg liker meg i byen Anonymkode: 5dba9...1c7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Hva om du kjøper en liten leillighet i Oslo som du leier ut? Anonymkode: 82474...96d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Hva er sammenhengen mellom overskriften din og innlegget ditt? Anonymkode: 5c483...355
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om du kjøper en liten leillighet i Oslo som du leier ut? Anonymkode: 82474...96d Hallo?? Ikke alle har råd til det..er ikke i nørheten Anonymkode: 5dba9...1c7
Muskath Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Det finnes jo mellomting mellom Oslo og et isolert sted med 2000 innbyggere. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er sammenhengen mellom overskriften din og innlegget ditt? Anonymkode: 5c483...355 At jeg kan spå riktig. Tenk om vi går tider i møte der det ikke blir noe enkelt p flytte på seg? Man må bli der man er liksom, jeg kommer til å drukne meg i elva om jeg må bo i hjembygda Anonymkode: 5dba9...1c7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hallo?? Ikke alle har råd til det..er ikke i nørheten Anonymkode: 5dba9...1c7 Hvordan bor du når du jobber utenlands? Leier du billig overnatting på herberger o.l.? Hvordan bor du når du er i Oslo? Anonymkode: 82474...96d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, Muskath skrev: Det finnes jo mellomting mellom Oslo og et isolert sted med 2000 innbyggere. Ja, men Oslo er eneste sted i anorge jeg liksom kjenner folk. Jeg må nok ikke på dø og liv bo sentralt i Oslo , men bare litt rundt.. evt i utlandet Anonymkode: 5dba9...1c7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan bor du når du jobber utenlands? Leier du billig overnatting på herberger o.l.? Hvordan bor du når du er i Oslo? Anonymkode: 82474...96d Jeg leide i Oslo mens jeg hadde jobb. I utlandet kan jeg leie billig, 350€ pr mnd, men da deler jeg gjerne rom med 4 andre. Eller jeg jeg får det dekket av de jeg jobber for. Anonymkode: 5dba9...1c7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor pr i dag hos mamma i barndomshjemmet mitt pga jeg pendler mye og har ikke noe fast arbeidssted, men driver i forskjellige land og siden jeg ikke eier noe i Oslo så har jeg ikke råd til å leie. Men jeg vurderer å slutte med det jeg driver med og bare flytte til Oslo, for jeg er redd for at jeg er dømt til å være hos mamma dersom det faktisk blir slik jeg er redd for. Hun bor på et isolert sted med 2000 innbyggere og jeg er der så sjeldent jeg kan. Føler hele familien min blir feil for meg på en måte...da de vil ha et slik liv og jeg liker meg i byen Anonymkode: 5dba9...1c7 Kanskje det er lurt å skaffe fast jobb i Oslo eller i en annen by der du trives, slik at du kan spare opp egenkapital og etterhvert kjøpe deg en leillighet? Anonymkode: 82474...96d 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg kan spå riktig. Tenk om vi går tider i møte der det ikke blir noe enkelt p flytte på seg? Man må bli der man er liksom, jeg kommer til å drukne meg i elva om jeg må bo i hjembygda Anonymkode: 5dba9...1c7 Det er vel ingenting som tyder på det? Du er tydeligvis i en situasjon som er litt kronglete økonomisk, men det betyr jo ikke at dine problemer er allmenngyldige. Anonymkode: 5c483...355
Muskath Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Ja, men Oslo er eneste sted i anorge jeg liksom kjenner folk. Jeg må nok ikke på dø og liv bo sentralt i Oslo , men bare litt rundt.. evt i utlandet Anonymkode: 5dba9...1c7 Ja, utkanten av Oslo er også mye. Nord, sør, øst, vest for? Du kan finne rimeligere boliger utenfor Oslo ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå