Jomoj Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Jeg lurer på hvor vanlig det er for dere jenter/damer å gå uten truse eller undertøy. Jeg lurer også på hvorfor dere velger å gå truseløs, og alderen deres.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 Ofte jeg går uten truser når jeg går med skjørt og kjoler ☺️ Egentlig kun for å pirre mannen 😁 bh går jeg aldri med. Har faste pupper som holder seg der dei skal. Jeg er 31. Anonymkode: 3d525...d8a 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #3 Skrevet 28. juli 2019 Jeg går aldri uten. Særlig ikke på varme dager, man blir svett og klam det nede og det blir hvertfall ikke bedre av å ikke ha truser på. Tenker også på utflod som ellers ville lagt seg i trusa, skal dette gnis mellom låra? Huff nei, tror dette kun er en guttedrøm eller kåte kvinner. Anonymkode: 9f358...cf6 11
CabinCruiser Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 Har sjelden/aldri truser på hjemme, eller undertøy. Jeg er den som slår meg inn døra og det første jeg gjør er å skifte til yogabukser/behagelig taits og stooor skjorte. Jeg regner hjemmet som mitt fristed og der må jeg få ha den bekledningen jeg vil. Det har også hendt at jeg har gått uten truser under skjørt/kjole, men jeg syns ikke det er spesielt gøy egentlig. Har ingen lange kjoler, og jeg føler meg for lett eksponert uten truser i knelange skjørt/kjoler. Ikke kan man sette seg noen plass heller. Også hender det at jeg går uten truser under treningsklærne. Det er mer normalt enn mange tror, syklister bruker bla ikke truser Er 34 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #5 Skrevet 28. juli 2019 Går ofte truseløs under skjørt/kjole. Men nå sliter ikke jeg med spesielt mye utflod heller. De dagene jeg har eggløsning/mens går jeg klart med. Deilig å gå uten nå på sommeren! Anonymkode: ad888...0ee 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Det skal sies at dette merkes på kollektivtransport utpå ettermiddagen når det er varmt.... Fy faen. Anonymkode: a02c1...94b 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Jeg gikk uten under kjolen hin dagen. Var ute noen timer. Men det rant utflod nedover lårene, så det var i grunn en dårlig ide. Anonymkode: 57bb1...bca 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Nå er det jo viktig for kvinnen å lufte underlivet, så gå uten så ofte som mulig. Anonymkode: 541bc...664 3
FluffyJuggernaut Skrevet 28. juli 2019 #9 Skrevet 28. juli 2019 Det er kun hjemme jeg går uten truse, syns det er deilig å slippe undertøy av og til. Men når jeg er rundt andre enn kjæresten og ute blandt folk har jeg alltid dekkende truse eller sømløs boksershorts under, jeg vil ikke flashe noen ved ett uhell. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #10 Skrevet 28. juli 2019 Bruker alltid truser, kanskje når jeg flytter for meg selv så skal jeg bruke mindre truse hjemme med bare kjole over. Men ikke offentlig! Med tanke på lukt og at menn vil se eller risiko! Neitakk Anonymkode: e3999...c88
CabinCruiser Skrevet 28. juli 2019 #11 Skrevet 28. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo viktig for kvinnen å lufte underlivet, så gå uten så ofte som mulig. Anonymkode: 541bc...664 Ingen som anbefaler å lufte Olga offentlig pga bakterier osv. Dessuten er vi vel mange jenter som har pådratt oss UVI en sen vinternatt i kort kjole og bitteliten truse🤐 1
kaleidoskop Skrevet 28. juli 2019 #12 Skrevet 28. juli 2019 Sover naken, men liker ikke å gå uten ellers. Føler trusa holder "ting på plass" 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13 Skrevet 28. juli 2019 Går mye uten truse under løse bukser og noen skjørt. Sover alltid naken. Liker å gå uten, spesielt etter jeg la på meg og alt undertøyet mitt er trangt så er det deilig uten noe som strammer og gnager. K28 Anonymkode: df87d...a99 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #14 Skrevet 29. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal sies at dette merkes på kollektivtransport utpå ettermiddagen når det er varmt.... Fy faen. Anonymkode: a02c1...94b Kollektivtransport er noe dritt og en frihetsberøvelse. Flytte folk som kveg, fy faen. Anonymkode: b3917...166 1
Gjest Peanut Skrevet 29. juli 2019 #15 Skrevet 29. juli 2019 (endret) Med mindre det er noe spesielt eller jeg «må» så går jeg uten både bh og truse Jeg får heller ikke særlig med utflod så jeg synes ikke det gjør noe. Går hovedsakelig i lårkorte kjoler eller legglange kjoler. Flasher ikke. Lukter heller ikke som en gris, så ser ikke helt problemet. Suck it up. Endret 29. juli 2019 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #16 Skrevet 29. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker alltid truser, kanskje når jeg flytter for meg selv så skal jeg bruke mindre truse hjemme med bare kjole over. Men ikke offentlig! Med tanke på lukt og at menn vil se eller risiko! Neitakk Anonymkode: e3999...c88 Bruker du store truser nå? Anonymkode: 0975f...2bd
Gjest Paramount Skrevet 29. juli 2019 #17 Skrevet 29. juli 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går aldri uten. Særlig ikke på varme dager, man blir svett og klam det nede og det blir hvertfall ikke bedre av å ikke ha truser på. Tenker også på utflod som ellers ville lagt seg i trusa, skal dette gnis mellom låra? Huff nei, tror dette kun er en guttedrøm eller kåte kvinner. Anonymkode: 9f358...cf6 For meg kan hun godt lyve og si at hun går uten truse, effekten er den samme . Men dersom du frykter å framstå som kåt kvinne da blir det verre. Alt til sin tid selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #18 Skrevet 29. juli 2019 Jeg går av og til uten truse under kjole/skjørt fordi jeg får beskjed om det av mannen min. Han elsker å ha full tilgang. Ikke alltid han benytter seg av det, men både han og jeg tennes av tanken på at han kan. Anonymkode: 7a648...918
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #19 Skrevet 29. juli 2019 Det kunne aldri falt meg inn å gå uten truse under kjole eller skjørt. Med en gang vinden blåser ser man jo rett inn. Nei, takk. Jeg går alltid med truse, shorts uten søm og hotpants som går til lårene (to lag sort slik at det ikke er gjennomsiktig). Altså tre lag under kjolen slik at det ikke gjør noe om den fyker opp. Anonymkode: 9a4d8...20f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 #20 Skrevet 29. juli 2019 Jeg gjorde det en 17 mai. Gikk uten undertøy. I protest mot fasadespillet og at alle "skal" være så fjonge denne dagen. Ingen som visste unntatt meg, men vissheten om at jeg ikke fulgte "reglene" var ganske tilfredsstillende. Anonymkode: bdf99...ce8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå