Alterna Skrevet 8. mai 2005 #1 Skrevet 8. mai 2005 Vurderer å kjøpe nye/flere kosttilskudd, spesielt for håret og huden. Hva tar dere av kosttilskudd og vitaminer? Selv tar jeg omega-3, c-vitaminer (tyggetabletter) og B-vitaminer. :rosasmil:
*bompi* Skrevet 8. mai 2005 #2 Skrevet 8. mai 2005 Sliter med slitt hår/håravfall så har begynt med B-vitaminer. Ellers tar jeg omega-3, multivitamintablett, c-vitaminer, krom, fiber og til dels CLA.
Alterna Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2005 WOW, det var skikkelig mye! Hm, jeg må løpe og kjøpe imorgen! :rosasmil: Noen som tar "Hårkontroll", og virker det?
Malama Skrevet 9. mai 2005 #4 Skrevet 9. mai 2005 Tar vitamineral, multivitamin altså. Også en ekstra c-vitamin, særlig i forkjølelsessesonger, depto eller tyggetypen, avhengig av hvem som bsetsmmer når vi handler (Jeg synes de tyggetablettene er gode ) Også et brett med 20 jernpiller hver 3. måned etter planen (blodgiver, men jeg har bare vært der en gang enda)
Gjest Catwoman Skrevet 9. mai 2005 #5 Skrevet 9. mai 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=129316 her er en lignenede tråd :-)
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2005 #6 Skrevet 9. mai 2005 jeg tar omege 3 også en vitamin tablett pluss flytende omega 3, 6 og 9 tro jeg samt e-vitaminer. Pleier å ta ekstra c-vitaminer også, men har ikke kjøpt det nå.. jeg tror det er viktigest å ta fettsyrer selv om det smaker pyton da...
lillesky Skrevet 9. mai 2005 #7 Skrevet 9. mai 2005 Jeg tar noen dyre vitamin og antioksidant tabletter, men man kan likegodt kjøpe multivitamin i dagligvarebutikken, sa legen min! Så jeg vil anbefale deg å kjøpe vanlig multivitaminer. Lurt å ta omega 3 også, finnes i tablettform.
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 jeg spiser vitaminbjørner! :-) de som spretter rundt boksen sin og jodler i reklamen! jada.. jeg er kanskje liittegranne voksen til det, men alle andre multivitamin-tabletter får meg til å etter sånn ca et kvarter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå