Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd tar dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe nye/flere kosttilskudd, spesielt for håret og huden. Hva tar dere av kosttilskudd og vitaminer?

Selv tar jeg omega-3, c-vitaminer (tyggetabletter) og B-vitaminer.

:rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med slitt hår/håravfall så har begynt med B-vitaminer.

Ellers tar jeg omega-3, multivitamintablett, c-vitaminer, krom, fiber og til dels CLA.

Skrevet

WOW, det var skikkelig mye! Hm, jeg må løpe og kjøpe imorgen! :rosasmil:

Noen som tar "Hårkontroll", og virker det?

Skrevet

Tar vitamineral, multivitamin altså. Også en ekstra c-vitamin, særlig i forkjølelsessesonger, depto eller tyggetypen, avhengig av hvem som bsetsmmer når vi handler (Jeg synes de tyggetablettene er gode :) ) Også et brett med 20 jernpiller hver 3. måned etter planen (blodgiver, men jeg har bare vært der en gang enda)

Gjest Gjesta
Skrevet

jeg tar omege 3 også en vitamin tablett pluss flytende omega 3, 6 og 9 tro jeg samt e-vitaminer. Pleier å ta ekstra c-vitaminer også, men har ikke kjøpt det nå..

jeg tror det er viktigest å ta fettsyrer selv om det smaker pyton da...

Skrevet

Jeg tar noen dyre vitamin og antioksidant tabletter, men man kan likegodt kjøpe multivitamin i dagligvarebutikken, sa legen min!

Så jeg vil anbefale deg å kjøpe vanlig multivitaminer. Lurt å ta omega 3 også, finnes i tablettform.

Gjest gjesta
Skrevet

jeg spiser vitaminbjørner! :-)

de som spretter rundt boksen sin og jodler i reklamen! :ler:

jada.. jeg er kanskje liittegranne voksen til det, men alle andre multivitamin-tabletter får meg til å :kvalm: etter sånn ca et kvarter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...