Gå til innhold

Fadderuka. Noe sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal igang med det snart. Hvor vanlig er det å ha sex der? Med fadderbarna? Eller med fadderne?

Anonymkode: 25570...48e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig. Ny by, nye spennende mennesker og alkohol. 

Anonymkode: 89ecb...83a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske vanlig. Ny by, nye spennende mennesker og alkohol. 

Anonymkode: 89ecb...83a

Med fadderne og?

AnonymBruker
Skrevet

Bump :) 

Skrevet

Jeg syns at fadder som prøver å ligge med de studentene de har ansvar for blir misbruk av en tillitsposisjon. Ville ikke stolt på noen som var gira på det. 

• Liker 9
Skrevet

jeg håper mine faddere vil ligge meg meg :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært fadder 2 år på rad nå. Fått snøret i bånn hos «fadderbarna» begge årene. Regner med det blir napp i år også. Å være fadder er en fin måte å komme innpå ungferske studiner. Et par glass vin så er de med på leken. 😀

Anonymkode: 88ce5...95d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har vært fadder to av de siste 3 årene, og første året ble det pulings med den samme gjennom hele siste helgen. I fjor hadde jeg sex med to av guttene. Litt sånn løsluppen stemning, og generelt mye sex under fadderukene. I år er jeg i komiteen, men er rimelig singel, så håper det kan bli noe på meg i år også … 

Anonymkode: e76e2...f17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Har vært fadder 2 år på rad nå. Fått snøret i bånn hos «fadderbarna» begge årene. Regner med det blir napp i år også. Å være fadder er en fin måte å komme innpå ungferske studiner. Et par glass vin så er de med på leken. 😀

Så det er veldig vanlig at faddere ligger med fadderbarna?

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev:

Har vært fadder to av de siste 3 årene, og første året ble det pulings med den samme gjennom hele siste helgen. I fjor hadde jeg sex med to av guttene. Litt sånn løsluppen stemning, og generelt mye sex under fadderukene. I år er jeg i komiteen, men er rimelig singel, så håper det kan bli noe på meg i år også … 

Hvor gammel var du og dem? Du, 23 og dem 18/19?

Skrevet

Kvalmt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var du og dem? Du, 23 og dem 18/19?

Jeg blir 23 i år, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med på mange fadderuker og har aldri hørt om at noen har gjort det. Har alltid hatt inntrykk av at det blir sett på som en uting. 

Anonymkode: 3eac1...44a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk og lov for at jeg er 28 og litt mer tørr bak ørene nå som jeg skal ta bachelor 🙄 at fadderne faktisk ser på nye studenter som et mål for sex er bare kvalmt... viser bare hvor lite modne man fremdeles er rett etter videregående

Anonymkode: 001cc...8b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir 23 i år, ja. 

Er det vanlig at fadderne ligger med fadderbarna? Tenker på faddere som damer.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at fadderne ligger med fadderbarna? Tenker på faddere som damer.

Tja, tror det er ganske vanlig, ja. Men jeg kjenner kun NHH og jussen i Bergen.

Det er vel i grunnen ikke noe veldig ekstraordinært i det. Mennesker møtes og er ganske intenst sammen i noen dager hvor formålet nettopp er å bli kjent. Så om noen for god kjemi, er det vel som om man møter noen via tinder eller på annen måte.  

Gjest Familytree
Skrevet
På 2.8.2019 den 10.01, Deerinspotlight skrev:

Jeg syns at fadder som prøver å ligge med de studentene de har ansvar for blir misbruk av en tillitsposisjon. Ville ikke stolt på noen som var gira på det. 

Ja, jeg er enig med deg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, tror det er ganske vanlig, ja. Men jeg kjenner kun NHH og jussen i Bergen.

Det er vel i grunnen ikke noe veldig ekstraordinært i det. Mennesker møtes og er ganske intenst sammen i noen dager hvor formålet nettopp er å bli kjent. Så om noen for god kjemi, er det vel som om man møter noen via tinder eller på annen måte.  

Hva med BI?

Skrevet

Ja, det er svært vanlig at fadderne har seg med fadderbarna.

Skrevet

Du skjenker dem fulle for å lure dem til å ligge med deg når du egentlig har ansvar for å støtte dem? Du skjønner at dette nærmest er overgrep??? 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...