Gå til innhold

Noen som har giftet seg hemmelig og kart å holde det hemmelig eller blitt oppdaget av familie i etterkant?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil fortelle? Byttet du etternavn?

Anonymkode: 538a9...eec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hva er poenget med å holde det hemmelig?

Anonymkode: 4ac69...cb0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å holde det hemmelig ETTER dere har giftet dere?

Anonymkode: edf88...6cf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget med å holde det hemmelig ETTER dere har giftet dere?

Anonymkode: edf88...6cf

Fordi vi ikke vil skuffe familie ved å ikke ha selskap. Da blir det et helvete med moren min😂

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som he giftet seg hemmelig her inne?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren skal gifte oss hemmelig i løpet av året. Så lurer på det samme. Jeg skal bytte etternavn men fortsatt beholde det ene av mine 2 nåværende etternavn. Så kommer ikke til å bytte navn på face blandet annet. Vi er forlovet så alle vet at vi skal gifte oss en dag, men tenker å ikke si noe før om kanskje et par år hvis noen spør oss da, da kan vi si at jo vi er gift vi 😅 Har kun fortalt det til 2 vitner som har lovet å ikke si et ord videre. 

Anonymkode: a8331...7c4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i en femtiårsdag en gang, der jubilanten plutselig avslørte at han og samboeren gjennom 30 år hadde giftet seg noen år tidligere. Han holdt en tale, og refererte til henne som «kona mi». En måtte selvsagt rette på han, og da lo han og innrømmet giftemålet. 

De ville bare være gift uten noe styr og uten fest, så da ble det sånn. Skulle ønske jeg fikk med min samboer på noe sånt. Han vil ha full pakke, og det vil ikke jeg, så vi er samboere på evig tid tror jeg. 

Anonymkode: b19e6...4fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i en femtiårsdag en gang, der jubilanten plutselig avslørte at han og samboeren gjennom 30 år hadde giftet seg noen år tidligere. Han holdt en tale, og refererte til henne som «kona mi». En måtte selvsagt rette på han, og da lo han og innrømmet giftemålet. 

De ville bare være gift uten noe styr og uten fest, så da ble det sånn. Skulle ønske jeg fikk med min samboer på noe sånt. Han vil ha full pakke, og det vil ikke jeg, så vi er samboere på evig tid tror jeg. 

Anonymkode: b19e6...4fb

Her er det mest jeg som kun ønsker det helt enkelt, ikke noe styr av noe slag:) 

AnonymBruker
Skrevet

Vi gifta oss hemmelig, og holdt det hemmelig i ca et halvt år. Grunnen var at mannen har vært gift før, barn fra før og MYE styr og at vi ville ha en stund der vi bestemte hvordan vi ville ha det. Ta tilbake vårt liv og kjærligheten for hverandre. Lang og komplisert historie men det var viktig for oss begge at det var hemmelig. Det vakte reaksjoner både i min og hans familie, men det spilte ingen rolle for vi hadde den fineste dagen sammen ❤️

Jeg skifta ikke etternavn, fordi navnet er kun i min familie og jeg vil hete det.

Anonymkode: 958f7...531

AnonymBruker
Skrevet

Hun er på bærtur. Jeg har hund, venninnen min er helt alene med et lite barn. Det er ikke noe problem for meg å møte venner, dra på fest osv, mens venninna mi ikke får flyttet seg en meter uten barnevakt eller barnet på slep, noe som setter mange begrensninger på hva hun kan gjøre. Jeg synes synd på henne som er så bundet opp. 

Anonymkode: b81ae...c40

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun er på bærtur. Jeg har hund, venninnen min er helt alene med et lite barn. Det er ikke noe problem for meg å møte venner, dra på fest osv, mens venninna mi ikke får flyttet seg en meter uten barnevakt eller barnet på slep, noe som setter mange begrensninger på hva hun kan gjøre. Jeg synes synd på henne som er så bundet opp. 

Feil tråd, sorry!

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi gifta oss hemmelig, og holdt det hemmelig i ca et halvt år. Grunnen var at mannen har vært gift før, barn fra før og MYE styr og at vi ville ha en stund der vi bestemte hvordan vi ville ha det. Ta tilbake vårt liv og kjærligheten for hverandre. Lang og komplisert historie men det var viktig for oss begge at det var hemmelig. Det vakte reaksjoner både i min og hans familie, men det spilte ingen rolle for vi hadde den fineste dagen sammen ❤️

Jeg skifta ikke etternavn, fordi navnet er kun i min familie og jeg vil hete det.

Anonymkode: 958f7...531

❤️ Ble de skuffet over å ikke fått lov til å dele dagen med dere? 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi ikke vil skuffe familie ved å ikke ha selskap. Da blir det et helvete med moren min😂

Ee du egentlig selvstendig nok til å gifte deg?

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss i august, og det er bare forloverne som vet. Orker ikke alt styret. Jeg skifter ikke navn, jeg vil ha navnet mitt i behold. 

Anonymkode: f3df0...4c2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi skal gifte oss i august, og det er bare forloverne som vet. Orker ikke alt styret. Jeg skifter ikke navn, jeg vil ha navnet mitt i behold. 

Skal dere gifte dere på tinghuset? Blir det noe feiring med forlovere?

Skrevet
På 29.7.2019 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Er planen å aldri fortelle det da? Min fetter giftet seg i hemmelighet. Paret fikk ingen bryllupsgave av meg. Gidder de ikke engang si at de skal gifte seg, så gidder ikke jeg bruke tid og penger på å kjøpe gave. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Skal dere gifte dere på tinghuset? Blir det noe feiring med forlovere?

Ja, eller rådhuset som har vielsene nå. Vi tar med forloverne på restaurant 😊

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, The Kitten said:

Er planen å aldri fortelle det da? Min fetter giftet seg i hemmelighet. Paret fikk ingen bryllupsgave av meg. Gidder de ikke engang si at de skal gifte seg, så gidder ikke jeg bruke tid og penger på å kjøpe gave. 

Tror ikke folk forventer gaver i slike tilfeller? Det gjør i hvert fall ikke vi.

• Liker 3
Skrevet
På 29.7.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Feil tråd, sorry!

Hvilken tråd skulle det i? 🙈😂 Den hørtes interessant ut. 🙈👆

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2019 den 17.00, AnonymBruker skrev:

Det er i så fall hennes problem. Ikke ditt.

Anonymkode: 41b71...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...