Ninarah Skrevet 28. juli 2019 #1 Skrevet 28. juli 2019 Heei for to år siden startet jeg på barnehagestudiet kom inn etter å ha vært nr 4 på ventelista. Jeg droppet ut fordi jeg heller ville jobbe... søkte meg inn igjen i år og nå er jeg nr 7 på ventelisten tror dere jeg har en sjanse??
mjauritz Skrevet 28. juli 2019 #2 Skrevet 28. juli 2019 (endret) Det er umulig å svare på. Hvor er det du har søkt? Er det mange plasser på studiet? Suppleringsopptaket har vært, så må isåfall bli etteropptak. Du kan ringe skolen å høre om de kommer til å ta noen inn? Endret 28. juli 2019 av mjauritz
Ninarah Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2019 Jeg har søkt barnehagelærer igjen og suppleringsopptaket er imorgen 😕 tenker å ringe dem etter suppleringsopptaket .. men det er et studie hvor mange søker men hvor også mange dropper ut veldig fort.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #4 Skrevet 28. juli 2019 19 minutter siden, Ninarah skrev: Jeg har søkt barnehagelærer igjen og suppleringsopptaket er imorgen 😕 tenker å ringe dem etter suppleringsopptaket .. men det er et studie hvor mange søker men hvor også mange dropper ut veldig fort. Suppleringsopptaket var klart i dag. Anonymkode: b1f11...7f1 1
Ninarah Skrevet 28. juli 2019 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Suppleringsopptaket var klart i dag. Anonymkode: b1f11...7f1 Er du sikker?? Står overalt at det er det den 29?😱 kan hende jeg bare ikke har fått det med meg... hvor står det at det var klart idag?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #6 Skrevet 28. juli 2019 Akkurat nå, Ninarah skrev: Er du sikker?? Står overalt at det er det den 29?😱 kan hende jeg bare ikke har fått det med meg... hvor står det at det var klart idag? Det ble postet på FB-sida til Samordna opptak tidligere i dag. Anonymkode: b1f11...7f1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #7 Skrevet 28. juli 2019 Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg sendte melding til SO og fikk svar at noen studiesteder har sendt tilbud til enkelte studenter, men at suppleringsopptaket er i morgen.. Nå ser jeg at de har sagt at suppleringsopptaket er klart på Facebook siden. Personen som svarte meg vet jo ingenting selv om han/hun jobber for SO, lol Anonymkode: 3fade...743
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #8 Skrevet 28. juli 2019 Jeg er på 2 plass på NLA(ped). Ingenting har skjedd der i dag, har vært på 2 plass hele tiden. Er det ingen mulighet for at jeg kommer inn? Anonymkode: 6af92...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå