Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei :( for to år siden startet jeg på barnehagestudiet kom inn etter å ha vært nr 4 på ventelista. Jeg droppet ut fordi jeg heller ville jobbe... søkte meg inn igjen i år og nå er jeg nr 7 på ventelisten :( tror dere jeg har en sjanse?? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er umulig å svare på. Hvor er det du har søkt? Er det mange plasser på studiet? 
Suppleringsopptaket har vært, så må isåfall bli etteropptak. Du kan ringe skolen å høre om de kommer til å ta noen inn? 

Endret av mjauritz
Skrevet

Jeg har søkt barnehagelærer igjen og suppleringsopptaket er imorgen 😕 tenker å ringe dem etter suppleringsopptaket .. men det er et studie hvor mange søker men hvor også mange dropper ut veldig fort.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Ninarah skrev:

Jeg har søkt barnehagelærer igjen og suppleringsopptaket er imorgen 😕 tenker å ringe dem etter suppleringsopptaket .. men det er et studie hvor mange søker men hvor også mange dropper ut veldig fort.

Suppleringsopptaket var klart i dag.

Anonymkode: b1f11...7f1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Suppleringsopptaket var klart i dag.

Er du sikker?? Står overalt at det er det den 29?😱 kan hende jeg bare ikke har fått det med meg... hvor står det at det var klart idag?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ninarah skrev:

Er du sikker?? Står overalt at det er det den 29?😱 kan hende jeg bare ikke har fått det med meg... hvor står det at det var klart idag?

Det ble postet på FB-sida til Samordna opptak tidligere i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva som skjer. Jeg sendte melding til SO og fikk svar at noen studiesteder har sendt tilbud til enkelte studenter, men at suppleringsopptaket er i morgen.. Nå ser jeg at de har sagt at suppleringsopptaket er klart på Facebook siden. Personen som svarte meg vet jo ingenting selv om han/hun jobber for SO, lol

Anonymkode: 3fade...743

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på 2 plass på NLA(ped). Ingenting har skjedd der i dag, har vært på 2 plass hele tiden. Er det ingen mulighet for at jeg kommer inn?

Anonymkode: 6af92...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...