Gå til innhold

Gjorde noe horribelt dumt ( i butikk)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er et par år siden ca. Har hatt et problem, med at jeg av og til kan miste litt hodet og gjøre klossete ting.

Gikk mot en kjøledisk der det lå et par pakker fersk fisk, de to siste som var igjen. Så kom det en kvinne sammen med en eldre kvinne ( muligens en mor), og den unge kom fort foran meg og tok begge pakkene til moren.
Så gikk hun unge til et annet sted, mens moren var i nærheten. Ellers var det tomt for andre kunder akkurat der da.

Så var jeg så teit fordi jeg ble litt frustert i hodet, for jeg ville absolutt hatt en av de pakkene, at jeg gikk langsomt mot korga til moren som  sto med ryggen til akkurat da, og snappet den ene pakken.
Følte at hun merket det, men gikk fort bort . Men så hørte jeg hun sa etter meg "tar du med deg den du??"
Da gikk det opp for meg hvor vanvittig idiotisk det jeg gjorde var.
Fikk hetta, og la pakken fra meg et sted og skyndt meg ut. Tror jeg kom unna uten at andre merket noe. Og de to visste nok  ikke hvem jeg var, og jeg aner ikke hvem de var. Har ikke sett dem hverken før eller etterpå.
Nå håper jeg de ikke kjenner meg igjen. Det er en butikk litt utenfor mitt nærområde da, som jeg ikke er ofte innom.
Men jeg var helt fra meg i tiden etterpå, at jeg kunne miste hodet og gjøre noe så borti hampen idiotisk. Helt utilgivelig.

Anonymkode: 332cc...865

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må trene opp impulskontrollen din... gå å ta ting ut av andres vogn? Det jeg personlig hadde tenkt om noen hadde gjort det fra min vogn er «den personen mangler noe veldig vesentlig» 

Anonymkode: 241c5...a2d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun fortet seg nok for å komme før deg. Synes ikke hun var helt uskyldig heller. Tror nok uansett du husker dette bedre enn dem. Slapp av, og lat som ingenting.

Anonymkode: 24d62...302

• Liker 8
Gjest Meezspisen
Skrevet

Ja, ja, gjort er gjort. Hadde ikke brydd meg så mye, bare flir av deg selv, og rist det av deg. 😊👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår veldig godt hvorfor du gjorde som du gjorde. Likevel er det ikke sosialt akseptabelt og det tror jeg også du forstår. Lær å beherske deg selv og se videre på denne situasjonen her som en lærdom. Det høres ut som om du skjemmes,, men jeg synes ikke du skal være så hard mot deg selv. Tviler nok på at du møter disse igjen, men om du faktisk hadde gjort det, så hadde jeg bedt om unnskyldning

Anonymkode: 3bc0f...526

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår veldig godt hvorfor du gjorde som du gjorde. Likevel er det ikke sosialt akseptabelt og det tror jeg også du forstår. Lær å beherske deg selv og se videre på denne situasjonen her som en lærdom. Det høres ut som om du skjemmes,, men jeg synes ikke du skal være så hard mot deg selv. Tviler nok på at du møter disse igjen, men om du faktisk hadde gjort det, så hadde jeg bedt om unnskyldning

Vil bare også legge til at den andre kvinnen kanskje ikke var helt uskyldig. Var du på vei til å ta denne pakken? eller sto du bare ved kjøledisken?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde noen stjålet noe så dumt fra kurven min så hadde først og fremst bedt om å få det tilbake, og så hadde jeg vært rett på telefonen for å fortelle det til alle venninnene mine så vi kunne le av det. Noe så tåpelig 😂 du må jobbe med impulskontrollen din. Plutselig kurvknabber du, eller "gjør noe klossete" mot en person som har en virkelig virkelig dårlig dag. 

Anonymkode: da1d0...d5b

• Liker 2
Skrevet

Haha, dette er jo bare en morsom historie 😂 tror ikke du trenger å beherske imoulskontrollen heller. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde noen stjålet noe så dumt fra kurven min så hadde først og fremst bedt om å få det tilbake, og så hadde jeg vært rett på telefonen for å fortelle det til alle venninnene mine så vi kunne le av det. Noe så tåpelig 😂 du må jobbe med impulskontrollen din. Plutselig kurvknabber du, eller "gjør noe klossete" mot en person som har en virkelig virkelig dårlig dag. 

Da håper jeg du samtidig hadde opplyst at du var så freidig at du skyndte deg å få pakkene før ham i samme slengen. Nei, det er ikke greit å ha det morsomt på andres bekostning. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må trene opp impulskontrollen din... gå å ta ting ut av andres vogn? Det jeg personlig hadde tenkt om noen hadde gjort det fra min vogn er «den personen mangler noe veldig vesentlig» 

Anonymkode: 241c5...a2d

Mtp at dette skjedde for et par år siden, så har hun nok trent opp impulskontrollen allerede. Hvis ikke så hadde hun sikkert skrevet om det her inne for lenge siden. 😂

Anonymkode: 6570a...409

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare også legge til at den andre kvinnen kanskje ikke var helt uskyldig. Var du på vei til å ta denne pakken? eller sto du bare ved kjøledisken?

Husker ikke det helt tydelig nå, men hun så på meg litt "sånn" etter at hun tok dem. Uten at jeg skal legge noe i det nøvendigvis.

Til de som sier at jeg bør lære av dette, så kan jeg si det har jeg virkelig gjort. Lærer noe hele tiden, og noe sånt vil ikke skje igen, det tror jeg at jeg kan garantere.   

AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂😂😂 vel, de hadde jo ikke betalt for varene, så du stjal jo egentlig ikke. Men det hører nok under ikke sosialt akseptert.....

Forresten så har jeg gjort noe motsatt for flere år siden. Det var rett opp under en eller annen høytid, med fult av mennesker som handla mat. Da la jeg ekstra saker opp i de fulle vognene til noen......🙈

Anonymkode: 12824...f23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da håper jeg du samtidig hadde opplyst at du var så freidig at du skyndte deg å få pakkene før ham i samme slengen. Nei, det er ikke greit å ha det morsomt på andres bekostning. 

Hadde hun hendene på fisken så er fisken hennes. Man stiller seg ikke pent i kø foran frossendisken. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jo, det er helt innafor å ha det morsomt på bekostning av en som stjeler frossen fisk og så slenger den fra seg på et random sted i butikken så ingen kan få den. 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe dette er jo bare morsomt, ser ikke helt hvorfor du grubler på dette.

Anonymkode: 5e288...b45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun hendene på fisken så er fisken hennes. Man stiller seg ikke pent i kø foran frossendisken. 

Dette! Og man tar ikke varer ut av andres handlevogn. Folk kan godt mene at damen var frekk som fortet seg å ta begge pakkene, men hun rakk å gjøre det først. Sånn er det. 

Anonymkode: 85ab8...f5e

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jo, det er helt innafor å ha det morsomt på bekostning av en som stjeler frossen fisk og så slenger den fra seg på et random sted i butikken så ingen kan få den.

Kan si at jeg satt den inn i en annen kjøledisk lenger borte, så den gikk forhåpentligvis ikke tapt. Kanskje de samme så den og fikk fatt i den likevel.
Klandrer ikke hun som gikk foran meg, tror ikke hun ville være frekk. Dette var min dumhet ene og alene, og det er ikke noen unnskyldning for det jeg gjorde.
Likevel takker jeg for stor forståelse og varme ord fra flere her, dere er mange fine mennesker på dette stedet. Tusen takk for det!
Ps. jeg er en han, bare for å si det.

Gjest loveli
Skrevet

Hahaha! Synes det var søtt jeg!

Herregud, dette klarer du å komme deg over. :) Hun dama synes sikkert bare det var en rar ring å gjøre, kanskje så rar at hun husker det, kanskje ikke. Uansett tror jeg ikke du får noe mer enn et skjevt smil fra henne hvis hun ser deg og kjenner deg igjen. Slike historier som dette er bare morsomme når man ser tilbake på det. Det skjedde ikke noe ille, alle overlevde!

Hadde jeg vært hun dama hadde jeg bare trukket på skuldrene og fortalt det til andre hvis det falt seg naturlig. Men ikke noen reaksjon ut over det.

Tror de som hadde ringt venninnene sine osv har ganske triste liv. Da har man ikke opplevd mye eller har mye å fortelle folk hvis noe så ubetydelig som dette blåses opp til å bli "dagens store sladder". Det er disse som har problemer og ikke du TS.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske frekk oppførsel å nappe ting rett ut av vognen til andre kunder da... 

Anonymkode: db7f1...e25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...