Gå til innhold

Han jeg er med er 23 cm, jeg forstår ikke helt hvordan det skal gå...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

La meg først av alt poengtere at jeg skriver her fordi jeg ønsker tips og triks, og at dette genuint er et problem for meg. Jeg får fort vondt hvis ting er for stort der nede...

Tidligere har mine sexpartnere vært under snittet/på snittet, noe jeg egentlig har likt ganske godt. "Problemet" er at han jeg møter er 23 cm (neida, jeg tuller ikke). Og han er såpass tykk at han ikke får hendene rundt hele. Den er rett og slett helt enorm!

Jeg har slitt selv med gutter som er på gjennomsnittet med smerter under sex. Problemet er at han her er endel større, penishodet er helt enormt stort... Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig, men samtidig har jeg på følelsen av at det kommer til å gjøre helt vanvittig vondt. Noen som har erfaring med en så stor penis? Merker at jeg har litt blannede følelser:(

Har dere noen tips til hvordan det ikke kan gjøre vondt for meg?

Er det engang mulig å ha anal med en sånn, eller er det farlig..?

Trenger seriøse råd..

Anonymkode: bedd8...c65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei,

La meg først av alt poengtere at jeg skriver her fordi jeg ønsker tips og triks, og at dette genuint er et problem for meg. Jeg får fort vondt hvis ting er for stort der nede...

Tidligere har mine sexpartnere vært under snittet/på snittet, noe jeg egentlig har likt ganske godt. "Problemet" er at han jeg møter er 23 cm (neida, jeg tuller ikke). Og han er såpass tykk at han ikke får hendene rundt hele. Den er rett og slett helt enorm!

Jeg har slitt selv med gutter som er på gjennomsnittet med smerter under sex. Problemet er at han her er endel større, penishodet er helt enormt stort... Jeg merker jeg er veldig nysgjerrig, men samtidig har jeg på følelsen av at det kommer til å gjøre helt vanvittig vondt. Noen som har erfaring med en så stor penis? Merker at jeg har litt blannede følelser:(

Har dere noen tips til hvordan det ikke kan gjøre vondt for meg?

Er det engang mulig å ha anal med en sånn, eller er det farlig..?

Trenger seriøse råd..

Jada jada, anal ja... 

Anonymkode: d882d...855

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada jada, anal ja... 

Anonymkode: d882d...855

Ja til at det er farlig eller at det går greit?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tulletråd... 

Anonymkode: 5ee9e...d0e

• Liker 8
Skrevet

https://www.reddit.com/r/bigdickproblems/

De har en wiki der. Legger ved Q12

Q12: My partner finds sex painful or even impossible. What should I do?
Refer to this guide from the American College of Obstetricians and Gynecologists on dealing with painful sex. Some at home tips from that guide are:

• Use a lubricant: Water-soluble lubricants are a good choice if you experience vaginal irritation or sensitivity. Silicone-based lubricants last longer and tend to be more slippery than water-soluble lubricants. Do not use petroleum jelly, baby oil, or mineral oil with condoms. They can dissolve the latex and cause the condom to break
  • Make time for sex. Set aside a time when neither you nor your partner is tired or anxious
  • Talk to your partner. Tell your partner where and when you feel pain, as well as what activities you do find pleasurable.
  • Try sexual activities that do not cause pain. For example, if intercourse is painful, you and your partner may want to focus on oral sex or mutual masturbation.
  • Try nonsexual, but sensual, activities like massage
  • Take pain-relieving steps before sex: empty your bladder, take a warm bath, or take an over-the-counter pain reliever before intercourse
  • To relieve burning after intercourse, apply ice or a frozen gel pack wrapped in a small towel to the vulva.
  • Use plenty of foreplay to allow a woman’s vagina to lubricate, "tent", and expand to allow for easier penetration.
  • You may use fingers, progressively larger toys, or vaginal dilators to work yourself up to a larger size.

An accommodating cock ring or a bumper like this or this can help prevent penetrating too deeply by accident.

Frequent sex improves blood flow to the vagina improving elasticity and lubrication. Consider the use of toys such as vibrators and dildos if frequent sex is painful or not possible.

Forcing a penis in to "break somebody in" does not work. Pain causes muscle clenching which makes things tighter. Fear of painful unpleasant sex reduces arousal, which reduces elasticity and lubrication.

If a woman has frequent or severe pain during sex, she should see her health care provider, a gynaecologist, or a sex therapist. Gynaecologic issues can cause painful sex until treated.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tulletråd... 

Anonymkode: 5ee9e...d0e

Nei, dette er sant... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fitten og analen din vil utvide seg så du passer ham bedre etterhvert, men vit at du da vil forbli vid etterpå. Små/normale peniser vil ikke passe deg etter han her.

Anonymkode: 89cc4...475

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint sålenge du slapper av, er våt nok og bruker tid. Husk at kvinner føder ut 35-38 cm i omkrets, så vagina er ganske tøyelig egentlig. Jeg ville vært mer bekymret for lengden, ville ikke latt en såpass stor bunne i full fart.

Anonymkode: 3d7d0...67e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fitten og analen din vil utvide seg så du passer ham bedre etterhvert, men vit at du da vil forbli vid etterpå. Små/normale peniser vil ikke passe deg etter han her.

Hahaha, unnskyld, men vagina er en ganske fleksibel greie, den vil ikke «forbli vid»... Damer føder barn, tro du meg, man forblir ikke 35-38cm vid der nede uansett hvor mange barn man føder. samme gjelder penis, man vil ikke forbli større bare fordi man putter noe større inn der, kanskje hvis man er sammen i flere ti-år, men definitivt ikke etter noen få år. Da kjenner jeg såfall mange «super vaginaer»😂

Anonymkode: c14f7...aae

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull! 

Man lærer seg å slappe bedre av etterhvert, og man lærer seg teknikker på hvordan man skal gjøre det, men man vider seg ikke permanent ut. 

Det som kan bli et problem etter at man er vant til en større er at man begynner å anse det som normalt, og at en gjennomsnittlig da virker liten. Visuelt. Det er altså hva man oppfatter som normalen, mentalt, som kan endre seg, og siden mye av seksualitet sitter i hodet kan det hende at etter en stor over lengre tid virker ikke en normal like "potent". 

Underlivet tilpasser seg. Det må skader til for at det permanent skal bli slappere. 

Anonymkode: c6930...826

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha, unnskyld, men vagina er en ganske fleksibel greie, den vil ikke «forbli vid»... Damer føder barn, tro du meg, man forblir ikke 35-38cm vid der nede uansett hvor mange barn man føder. samme gjelder penis, man vil ikke forbli større bare fordi man putter noe større inn der, kanskje hvis man er sammen i flere ti-år, men definitivt ikke etter noen få år. Da kjenner jeg såfall mange «super vaginaer»😂

Anonymkode: c14f7...aae

Har du noen gang hatt penisen din inni en en dame som har født eller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har skrevet det før, men skriver det igjen: Hva skjer med at alle store internettpikker er 23 cm? Aldri 20, aldri 21, aldri 22, aldri 24, men 23. Alltid 23. 

Anonymkode: 93cff...02d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

hendene rundt? right. 

Alle internettpikker er 23cm++.

Men i virkeligheten er det ca 13-15cm som er snittet i norge.

Anonymkode: 4a9e4...6f8

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt noe lignende. To ganger. Vi snakker barnearm på han ene, og enormt grov på han andre. 

Med barnearmen var jeg totalt uforberedt, og han hadde kun kanintempo. Jeg tilta underlivet så han ikke stanget for langt inni. Men jeg har takket nei til å bli med han hjem senere, for jeg orker ikke de greiene der langt på natt.  

Med den andre pusta jeg bare dypt inn for å slappe av. Det fungerte fint for meg. 

Anal? Jeg sa til begge at de fikk finne noe på samme str og teste først. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet det før, men skriver det igjen: Hva skjer med at alle store internettpikker er 23 cm? Aldri 20, aldri 21, aldri 22, aldri 24, men 23. Alltid 23. 

Anonymkode: 93cff...02d

Det er fordi det er idealstørrelsen. Og da runder man gjerne opp til 23 eller ned til 23 når man måler. Derfor blir det mange på 23 på internett.

Anonymkode: f5000...d42

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja til at det er farlig eller at det går greit?

TS

23 er ikke uvanlig. Det går helt fint.

Anonymkode: fe5db...05e

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, liljene skrev:

Jeg har hatt noe lignende. To ganger. Vi snakker barnearm på han ene, og enormt grov på han andre. 

Med barnearmen var jeg totalt uforberedt, og han hadde kun kanintempo. Jeg tilta underlivet så han ikke stanget for langt inni. Men jeg har takket nei til å bli med han hjem senere, for jeg orker ikke de greiene der langt på natt.  

Med den andre pusta jeg bare dypt inn for å slappe av. Det fungerte fint for meg. 

Haha, for en sammenligning😅 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

23 er ikke uvanlig. Det går helt fint.

23 er ikke spesielt vanlig, nei..

Anonymkode: a05a0...0c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, liljene skrev:

Haha, den setningen skal jeg ta med meg😂

Gjorde det vondt med han enormt grove? Tips til å i det hele tatt få den inn? :S

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, for en sammenligning😅 

Han var tynn, men muskuløs, med en barnearm i en pen bue mellom beina 😂

Jeg tror han er berykta i byen han bor i, for han likte meg fordi jeg ikke ville ha sex på første date. Tinder, så jeg skrev det minst 3*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...